2011. február 5., szombat

A türelmetlen gazda esete :S

"Könyv" vezényszó :D
Hát ma megint elindultam ebén után sétálni. Anyám még elöttünk kiment Totóval egyetemben. Mi gyalog mentünk persze.
Odefelé minden rnedben volt szépen jött amikor hívtam és abbahagyta a szalglászást. A lábhoz egyenesen megyeget bár nem mindig. Meglepő módon ma beérte többször is a száraz jutalom falattal.
Hegyre érve gyakoroltunk egy kicsit. Még tényleg nagyon kezdetleges állapotba van ez ah átsó lábas cucc de a többi tök szépen ment. Hajlandó volt mindenre pedig a kő is sáros volt :D
Fotózgattam médiaházira meg a kutyát is.
Aztán elindultunk. Én Hunorral anyám a totóval. Kitérnék arra hogy flexivel voltam. Hát az elején Hunor átvette a totó energiáját és ott hisztizett. De lemaradtunk. Nem figyelt rám.....sehogysem. Csak hiszizett. Kénytelen voltam elindulni. A flexit kiakasztottam. De a kuyta úgy megindult hogy majdnem pofára estem. Őt nem zavarta de félek hogy ebből egyszer baj lesz. Hát jó első alkalom nem baj. kicsit jött melettem aztán megint engedtem hosszabra. A lejtőn szépen jöt már nem volt olyan mint a Totó. Aztán a kedvenc út-részemen megint hosszun jött. Amikor is két kroszsmotoros elszáguldott a lenti uton. Hunor utánnuk akart futni és ismét nagy rántás. Aztán meg megint majdnem eltanyáltam mert akkor meg macska. Totál kiakadtam és olyat tettem amiér most k*rv*ra utállom magam. Pofon vágtam....meg rángattam. Kiakadtam. De nagyon utállom magam. Amiért ilyen türelmetlen vagyok. Most borzalmasan érzem magam miatta. Nyugodtan hivhattok állatkinzónak...megérdemelném :S
Aztán anyámmal pórázt cseréltem. Teljesen kiakadtam h ha valamit kiszúr nem tudom kizökkenteni. Soha. minnél jobban meg akarom előzni a kitörést, minnél jobban próbálom leállítani minnél jobban próbálok magabiztos leni annál jobban visszasül.

Szépségem
Visszafelé: nyak felső részén a nyakörv, kevés szaglászás, szigorú melettem jövés. Persze a rövid póráz nem a póráz állandó feszülését jelenti. Hunor beadta a derekát és szépen bandukolt melettem bár volt hogy kelett korrigálni.
Már majdnem az út végén voltunk és jött szembe velünk két pónilovas. Hunor nézte őket és csak a másodikhoz akart nagyon odamenni de utánna egyből tudtunk tovább menni anélkül hogy hátra lesegetett volna. Mert álltalában azt csinálja ilyenkor. De most nem. Aztán egy kuvaszos jött szembe melettük elmentünk egy vakkantással. Végül az utcabeli biglisék melett semiylen reakció nélkül. A bc-kre még csak rá sem nézett. Végül pedig az utcabeli apró-kutyák-nál is tudtam korrigálni. Miért nem kaartam kutyát ismertetni mikor itt volt a lehetőség? Mert 1: a kuvasz koszos volt, tompa fényü szőr. 2: a beagle-vel leálltak tőlünk messzebb így nem erőltettem ha nem akarják.
Most pedig mind a két hosszúpráz pihenni fog. Amíg a Hunor nem hagyja a bicikliseket,motorosokat,kutyákat békén. Azaz figyelmen kívül hagyja őket vagy csak rájuk néz. És NEM követi szemmel mint ahogy azt odafelé tette. Jött mögöttünk egy biciklis aztán állandóan hátra tekingetett. Szerencse hogy most a kocsik nem érdekelték.
Hunor geyértelmüen változik. Sok szempontból jófelé. De tényleg. Viszont ez most némi visszalépés a sétánál.
A következő időszakban csak a dupla karabineressel fogok menni. Nem a hosszúval.
Pedig úgy szeretem :'(

1 megjegyzés:

  1. Szija!
    Úgy látom egy cipőben járunk.. én a múlt szombaton akadtam ki Molly miatt és hát én is megráncigáltam... nem vagyok rá büszke, sőt mondhatni én is utálom magam. Egész héten nem volt kedvem írni sem a blogba mert szégyellem magam.. :( de párbarátom azzal biztatott, hogy nevelni kell a kutyát, mert ha most nem szokik le a dolgokról akkor nagykorában sokkal nehezebb lesz. Azóta tudja, hogy hol a határ és nem veszi el Csuti kajáját. Azóta már ki is békültünk. Kimegyek és adja a puszikat.♥ Figyelj. Emberek vagyunk és sokat tévedünk, de legalább máskor lesz mire emlékezni, hogy ne csinálj még egyszer ilyet. Egyébként nagyon jó gazdi vagy és rengeteg kutyus örülne ha ilyen gazdája lenne mint Te. Szóval fel a fejjel. :)

    VálaszTörlés