2011. február 13., vasárnap

Hunor Kőszegen

Látszik hogy milyen nagy az eb XD
Hát végre itthon vagyok. Amikor anyám hazahozott át sem öltöztem egyből vittük Hunort Kőszegre. Csak a városba sétáltunk vele de kellemsen csalódtam. Az emberekhez nem akart odamenni mindenáron. Szépen nézelődött. Ugyan csak pár kutyát láttunk.
Első egy Berni volt nah ő hozzá oda kaart húzni de a berni is hozzá. Jovan mondom ez csak egy.
Utánna nem meszse sétáltattak két keveréket. Őket csak megnézte. Jött szembe velünk egy westi flexin. Persze hogy negedték felénk. Én meg rövidre fogtam a pórázt és a térdemmel lecsitteltem ak utyát. Be is ávllt még hátrafelé sem nézegett.
Egyébként pozitív véleméyneket alkottak az emberek. Egy pár osztrák mondta milyen szép vékony kutya, aztán volt olyan is aki felismerte hogy mag. Ez kellemes meglepetés volt.
Ami az oktatást illeti: kajával szinte bármiről el lehet vonni a fiygelmét. Zebráknál csak megállítottam de szépen várt. Meg kértem tőle pacsit meg másikat egyszer és megcsinálta szépen. Szóval jól viselkedett. Bár sok kutyát most sem láttunk. Azért jót tett neki ez a kis ingergazdag környezet.
Jah és az autóba is okos volt :)
Itthon gyakoroltam vele. Midnen pittpatt volt. Megtudtam kerülni úgy hogy feküdt. Szemkontaktus nélkül le tudtam fektetni úgy hogy közben mozogtam. Pacsi-másik levegőbe is ment majdhogynem mutatás nélkül. Feksziknél nem tetet automatikusan keresztbe al ábát és állnál sem lépett elöbbre. A hátsó lábazás még mindig uyganott tart bár most bejött mellém mindig. Aszsem lassan ezt a részt parancshoz kéne kötnöm. Aztán utánan jöhet a teljes fordulat talán. Nem tudom. Aki tud valamit segíteni irjon kommentet :D
Utánna még feküdt itt bent.
Jah elhoztam apáméktól Gina szájzsákját ami nem is volt még rajta. Beállítottam a Hunro méretére és ő magától beledugta a fejét. Majd kell persze szoktatás csak felpróbáltam rá. Nagyon durván néz ki benne és sztem majd le akarja szedni magáról de megoldjuk. Ez azért kell mert majd legkésöbb nyáron buszozni fogunk és arra meg kell. Elvileg elöbb is buszozunk kutyasuliba de azt még meglátjuk.

1 megjegyzés:

  1. hogy én mennyire irigyellek, hogy így tudsz sétálni egy városban Hunorral. *-* Annyira jó, hogy ilyen nyugodt. :DD
    Bezzeg Molly egy energiabomba. XDD♥

    VálaszTörlés