2011. január 31., hétfő

Hunor változik/ képek

Állja a vadat, minimum 2 percig csak azt nem tudom mit :D
Nos végre itthon jobban mondva már tegnap.
Hazajöttem és Hunorka nagyon örült nekem csak úgy tekergőzött az a hosszú farka.
Nem sokkal utánna anyám kifuvarozott minket a hegyre mert nem akartam hosszút menni mert még náthás vok és hideg volt. Amíg én a médiaházimmal szenvedtem addig Hunokra szaglászott és egyszer rájött a: jaj de szeretlek gazdi szindróma és akárhol fotóztam /közeli képeket/ odajött és leült mellém. Persze utánna mindig kapott simit. Szépen leült amikro rácsatoltam a pórázt és lementünk a gyümölcsösbe. Ott is fotózgattam és mindig szépen állt nem húzott tehát tudtam fotózni meg amikor nézelődtem is szépen bevárt. Aztán arra jött amerre akartam.
Anyám mondta h kezd komolyodni. Otthon sem nagyon kopogott. Bár ez ma megszünt :D
Aztán hazafelé menet a biotájháznál bőgtek a tehenek meg futkoztak a rackák és persze h mr. sasszemkapitány kiszúrja őket olyan távolból is :D. Mondom most akkor behívom /flexivel voltunk/
Hát nem akaródott neki teljesen az álaltokra öszpontosított de nem akartam belehúzni a pórázba így hát álltunk és vártam. Jaj ez a kutya KÉSZ XD. Nem nézett rám és oldalazva elindult felém majd melettem megállt még mindig a rackákat nézte :D. Kapott ismit ezért az akcióért de kaját nem mert nem nézett rám.
Aztán kilóméterekről kiszúrt két biciklist....de aztán mikor közel értek csalódottan ment tovább bár sokszor nézett hátra.

A lábhoz megyegetett. Sima szárazkajával is.
A faluba elég neccesen ment mert megitn otthon voltak a borderek....komolyan fóbiám lesz....BC fóbiám. Legalább is ettől a kettőtöl kész vagyok. Annyira ÁÁ energiájuk van pedig tök szépen sétálnánk már ha azok nem lennének ott és szólnának bele a dolgunkba :S.
Mert teljesen uyganúgy sőt magabiztosabban megyek el melettük nem figyelek oda h Hunor mit csinál csak ha húz megrántom felfelé... de sosem zökkenőmentes.
Az elején az utcánkal szembe lévő gyárnál lévő rotival is igy ovltunk de azzal már nincs semmi gond.
Rájöttem h több ingernek kéne kitenni...de hogyan ha egyzser nem jár arar senki :(
Visszatérve a sétára: za utcánkba ment egy anyuka vagy nagymama nem tudtam megállapítani és egy kislány aki sirt. Hunor teljesne kiváncsi volt hogy mi az a nagy piros,pufi dolog ami sír :D. Így hát lassan beértük őket mert ő feltétlen kiváncsi volt és én meg az ő reakciójukra voltam kiváncsi illetve h el tudunk-e melettük menni. Hát anyuka/nagymama nagyon örült a kutyának :D. Kérdezte h milyen fajta én még hozzá tettem h nem bánt csak nagyon örül az embereknek. Ő pedig mondta h milyen finom kis teremtés és hogy tényleg nagyon örül :D

Játék XD
Befordultunk hozzánk aztán megpróbálta felviditani a kislányt h nézze mennyi kutya....Bundika egyből pofonnyal Totó meg hörög.
Játszottun egy kicsit még aztán felmelegítettem ittbent a hibernált ujjaim.
Aztán behívtam a deget.
Gykaorltuk a tudott dolgokat és lekezdtem a könyvre állítást. Az hamar is ment és eljutottam addig hogy egyet lép már a hátuljával.
Ma megint gyakoroltunk. A felt úgy hogy ne lépjen el, ill. a levegőbe pacsit egy kicsit messzebbről.
Aztán a könyves dolgot. Eygenlőre még csak klikkelek ha lép de ma már mind a két irányba sikerült egy fél kört mennie a hátuljával. Szóval haladunk bár nem gyorsan de biztosan.
Aztán lefeküdt és egyik játéka sme érdekelte :S.
Egyébként van egy seb a hátsó lábán nem vészes csak horzsolás hamar rendbe fog jönni és nem is fáj neki.
Totóval is gyakoroltam már tud úgy jönni h midnen lépésnél ad a lábával állvapacsit illetve a lábszlalom frenetikusan megy :)



"kis-ül"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése