2011. június 29., szerda

Behívó verseny 1. hely *.*

ÚÚÚÚÚÚÚvááááá
Hát hát tegnap megvolt a 6 órai kutyasuli. Jó időben kiértünk és az elejétől fogva laza pórázon jött velem az én agárgyerekem.  Először azt hittük h nem lesz de aztán kiderült h csak nagyon koraiak vagyunk. Mind a két csapat itt volt találkoztunk mindenkivel és láttunk olyat is aki valószínüleg késöbb csatlakozott be. Mi a nagyon placcon voltunk am ásik csapat kettővel arrébb. Szerencsére minálunk votl segéd az a csaj akivel multkor beszélgettem akinek a malija van. Most is elbeszélgettünk :D
Hát maradnál külön dicsit kaptunk a körbejárós részért. Lábhoznál egy picit szét volt esve de a futólépés perfekto volt. A hátraarcot KELL gyakorolni és egyenlőre suliba még gyakrabb jutalmazás. Amúgy azt mondták h szépen megy :DDD. Ha nem nézelődik el. De most a multkoriaknál jobban leskelődött de nem baj hisz végülis klakkogó hangomra felnézett ami nem lesz pontlevonás vizsgán * szemöldökhuzogatás*
VIZSGAAAAAAAAAA JúLi 23 *.* omg. 2 perces lesz. Plusz két perces helyben maradás. idegösszeroppanást fogok kapni az biztos. A részleteket majd elmondom valamikor.
Volt egy "előadás" behívás minden körülmények közt. Hosszúpórázas változat amihez még kéne egy kis felvilágosítás ugyanis / rossz én.../ azon voltam elképedve h milyen jól elheverészett a bc-vel a Hunor.
Aztááán a vége felé votl behívós verseny. Kajak ézben, kutyának megmutat. Felturbóz. Elfut, hív és engedéskor még a célvonaltól távolodás. Hunor rendszeresen háromlépés előnyt adott a másik kutyának de végül nyertünk. Ugyan volt akit kifelejtettek a 2. fordulóból és így döntetlen 1.-nek hirdettek minket. Úgy örültem.
Behívásról lévén szó elengedéskor mindig jött de megint állandóan az aerdale-lel játszott vagy az olasz vizslával Vilivel. nah jó őt inkább csócsálta mint játszott XD.
Volt oylan is h beálltunk kutyákkal egy körbe. Akinek a nevét mondták annak a kutyáját egy segítő megfogta és a körön keresztül el kellett rohanni a pálya meszsebbi végéig. Nálunk nagyon nagy volt a nevetés ugyanis mikor én elfutottam és hívtam a Hunor totál más felé lesett végig. Mintha csak meg sem hallana. Elengedte a segéd a pórázt abban az pillanatban Hunor keresztül vágtázik ak örön hozzám *.* omg. Komolyan ez a kutya...
Mindenkihez ment simiért mikor beszélt az oktató, megpiszkálta a kajástáskákat, bújt. A malis csajtól kapatt naaagy simit és megvitattuk h miért ül le félig fekvésre kész pozícióban az ebem. Amúgy bocsi de tényleg nem tudom a nevét :S
Aztán megbeszéltük kinek kell kötődéstréning és elv.. nekünk nem a Hunort emésztési bajai miatt. De azért szeptembertől elkezdem a dolgot. Vagyhát meglátjuk mert sokat javult.
Majd beszélgettünk h milyen táborba mennek ők és én addig trükköztem a Hunorral. Arra még mindig nem jöttem rá h tolatáskor a zsemébe kell néznem vagy a farát mert ha valahova nézek leül ha a másik helyre kakor meg tolat XD. De megcsinált mindent az aredalesék meg mosolyogtak :) aztán simogattam hunort gugolva, nekembőlt majd elburultunk. Megfogtam ak ét első lábát és felálltunk egymagasságban. Elvoltunk. Fél kilenc volt mire hazaértem a hUnor meg kitudja mikor mert ment haza anyukámmal. Holnap én is megyek és szombaton vadáááásznaaappp :)

1 megjegyzés:

  1. Aztamindenit, de gyors vagy, még bogarásztam youtube-n, mikor láttam, hogy már írtál is a vidinkre:D Köszönjük a dicséretet:)

    Hunor is nagyon ügyi, ne félj a vizsgától, menni fog. Utána el is kezdhetitek ti is az agility-t, vagy hogy van nálatok?

    Még a múltkori válaszodra reagálva, néha nekem is úgy tűnik, hogy a kutyák máshogy viselkednek egymás társaságában, mint mikor egyedül vannak. Csak azt nem értem, hogyha mondjuk Brúnó szót fogad egyedül, Mangó is, akkor mikor együtt vannak, nem az lenne a logikus, hogy mivel a dominánsabb is rám figyel, ezért mind a kettő így tesz?:S Néha úgy bele tudok zavarodni ezekbe a dolgokba:S Amúgy C.M. mindig mondogatja, hogy ne engedjük a kutyának, hogy behatoljon engedély nélkül a személyes terünkbe, bár direktben ennek a fontosságát nem szokta hangsúlyozni. Nem is gondoltam volna, hogy ennek ekkora jelentősége van. Nekem is jobban oda kell rá figyelnem! Kötődési tréningre végül én is rákérdeztem oktatómnál, elmondta, hogy ők hogy szokták. Az a baj, hogy Mangó túl sokat eszik ahhoz, hogy több napon keresztül kézből etessem, ezért felváltva kapja úgy, meg rendesen tálból. Ez így mondjuk nem tom, mennyire hatékony. De köszi a sok infót, sokat okosodom a blogodból:)

    VálaszTörlés