2011. június 20., hétfő

Agility training at home

Kezdeném először a tegnappal. Voltunk sétálni én, Hunci meg anyám anyám nem hozott ebzetet most. Hunor pedig az elejétől kezdve olyan volt mint egy kisangyal. Jobban mint szokott. Ráadásul ha előre fülelt és egy picit igazítottam a pórázon a füleit egyből hátracsapta és felém fülelt plusz a szeme sarkában látott engem úgy fordította a fejét
Aztán volt nesönel geografik csenöl XD. Magyarul kaptak a kutyákok csontot. Mi meg kint ovltunk őrizni h ne egyék meg egymást is. Totó megette, Hunornak is laig ovlt és Bundinak is így hát bementünk és abban a pillanatban h én beléptem a házba Bundi odament Huncihoz rámordult egyet Hunci elugrott és Bundi megszerezte a csontot...olyan egy áááá a Bundi. De aztán a Hunor is talált egy kósza csontdarabot és legalább nem ugatta a Bundit.
Harry pottert Totóval néztük aki befurakodott mellém és végtelen nyugalommal aludt :D

Ma délelött eldöntöttem h agilityzek Huncival és fel is veszem. Ugyan nem lett túl hoszsú meg nem is akartam sokat mert kicsi a hely is. Attól függetlenül ügyike volt szerintem. Nem a földön volt a léc tehát ugrott.
Jah és levideóztam a tolatást is.

1 megjegyzés: