2011. június 13., hétfő

Kutyafutta beszámoló

Rajt
Túlvagyunk a kutyafuttán és hát nem vagyok kitörően boldog. De kimondottan szomorú sem ha más szempontból nézzük.
A szervezés elég vontatott volt nagyon sokára jött a mi futamunk. Ráadésul midnen kategóriába egytelen futam volt.
Hunor nagyon nem volt toleráns a többi kutyával. Összeszagolt, felhúzta az ínyét aztán már kapott is a másik felé. A rajtnál is ezzel szívtuk meg.
A képből kimaradt az h 9-es rajtszámunk volt
Ugyanis beálltunk a legszéllére úgy hogy melettünk még ketten voltak. beállt mellénk a godlenes srác és am áik oldalamra meg odafurakodtak azzal a bullmicsodával. Nah ez egyik kutyának sem tetszett sem hunornak sem annak a másiknak és nanak ellenére h Én voltam a helyen elöbb és semmi nem volt a melettünk levőkkel Nekünk kelett átálni a túlszélre a lehető legszarabb pozícióba mivel nagyon nem kedvezett a pálya kialakítása szempontjából ugyanis rajtnál mindjárt ki kelett sorolnunk a szélére h féltávnál tudjuk kerülni a "bójákat".
A rajtunk tehát gáz lett de jól helyezkedtem. Féltávnál az egyik kutya elszabadult és a Hunort ugatta de ezzel nem foglalkozott az agaram. a kanyarig is eszeveszett tempóban mentünk de akik az élre ugrottak azokkal engem össze sem lehet hasonlítani...nem a kutyát, engem. Ugyanis ők 1: fiúk voltak, 2: minimum két fejjel magasabbak 3: aki nyert az Öv-zik a kutyával és hát ahhoz meg kell egy kondi.
Szóval féltávnál még egy picit fogtam a kezemmel a pórázt majd megengedtem. Gyakorlatilag repültem... nem hoyg azon küzdöttem h motiváljam, vagy h h helyezkedjek azon küzdöttem h a derekam ne szakadjon ki a helyéről és h egyáltalán talpon maradjak. Ebeb ak utyába aztán van versenyszellem. Ha én nem lettem volna simán győz. Így hát kicsit csalódott voltam. Nem tudtam megfelelni a saját követelményeimnek.
Ha más szempontból nézzük 7 indulóból 4. lettem és a leggyorsabb női versenyző / a 3 közülXD/ kaptam oklevelet, egy kis zacsi speckó tápot, és egy 10%-os kedvezményt az egyik állatboltba.
Az első 3 és én a nyil alatt XD


Próbálok talpon maradni de ez már a cél XD


Jut eszembe futam után trükköztem Hunorral és szokás szerint a forog és pörögön kívül mindent megcsinált. Pacsi,másik,kereszt,fekszik,ül,fel,csehes,lábhoz. Szal ilyen szempontból utánna büszke voltam rá.
A tombolán nem nyertünk semmit és egyk icsit aggasztott Hunor viselkedése....volt amelyik kutyára nem kapott de több volt akire igen :(
És végül:
tegnap voltunk gombászni az erdőben igaz gombát nem találtunk de lett pár jó kép :)







































































Azt elfelejtettem írni elöbb h lesz erről a futtárók egy videó amit persze nem én csinálok de majd megkeresem és belinkelem.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem szépen teljesítettek így is, gratula hozzá! Engem a kutyáim valószínűleg végigvonszoltak volna arccal a porbanXD
    Amúgy meg volt egy kellemes napod Hunorral, ráadásul egy versenyen. Lehet az izgatottságtól volt Hunor is nyűgösebb a többi kutyával, biztos érezte, hogy most munka vár rá, nem a pajtizás a cél:)

    VálaszTörlés