2011. június 14., kedd

Most mi van vele(m)?

200. bejegyzés és hát jobbnak indult aztán elég aggasztó lett....Jómagam valamiért idegileg nem vagyok a toppon és feltehetőleg ez befojásolja a kutya viselkedését  vagy nem tom :S
Először is mielött elmentünk volna dokihoz varratszedésre elmentem vele gey sétára h egy picit lehiggadjon. Gyönyörüen ment és viszsafelé meg tökre figyelt és csinált egy tök jó tolatást és gyönyörü szemkontaktot.
hazaértünk és felpakoltuk Totót is és Hunort is. Hunor hátul Totó ölembe mert ő nem tud hátul utazni de á nem szeretem ha az ölembe utazik...és igen nem bízok benne... túl közel van az arcomhoz és nem tudom kiszámítani úgy mint Hunort. De ez most lényegtelen.
Odaértünk a rendelőbe és volt bent kutya a váróban azonban nem. Aztán hoztak egyk utyát és elszabadult a pokol a hUnort ugatottm int egy vadállat és a Totó is. Nem tudtam vele se megfordulni, se elterelni a figyelmét se semmit. Totál tehetetlennek éreztem magam. Aztán hoztak egyk ölyök németjuhászt azzal is ez volt. Egyszerüen fogalmam sincs mi ütött belé. Miért kell veszettül ugatni? Holott sosem csionálta ezt max hisztizett? de nem ez nem hiszti volt. Hoztak még egy kutyát és ez csak folytatódott. Mi ovltunk ketten a váróba ak utyáinkal a többiek meg a folyosón kuporogtak.Annyira rosz volt és nem tudtam mit tenni ellene. Nem tudom egyszerüen fel nem fogom miért csinálta mikor tök higgadt voltam. Oké a vége felé már irtóra forrt az agyvizem. Mint tegnap. De az elején nem....nem értem.
Bementünk a rendelőbe és mindenki beözönlött. Ott Hunor megint majdnem elkedzte de nem tehettem mást és odacsaptam neki az oltásival de inkább legyintés volt, beálltam elé, megofgtam a fejét felemeltem h a szemembe nézzen. Utánna kussba volt de csóválta a farkát a másikak felé. Totó kapotto ltást Hunort meg nagynehezen lefektettem és megfogtam a fejét meg a nyakát. De nem fájt neki a varratszedés. Kifelé menet Totó ölben Hunornak meg nem volt ideje összeszagolni. Kivévek int egy labival és egy goldennel de velük nem volt gáz bár nem volt olyan sok idő.
Visszafelé a kocsiban minden biciklist, gyalogost megugatott. Ezt sem csinálta eddig totál tanácstalan vagyok :S Miattam van? A holdfogyatkozás miatt? A meleg miatt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése