2011. június 23., csütörtök

1. "bemutatónk/előadásunk"

Több kép lejjebb
Kezdeném a tegnapi nappal. Délután négy körül elmentünk én, Hunor meg anyám sétálni az erdő felé. Úgy volt h anyám is hoz kutyát de aztán mégsem így csak hármasban voltunk.
Elmentünk az erdő felé és majdnem mellőlünk ugrott fel egy őzbak. Hunor egyhelyben ugatott majd 3 visszafordulás után tovább tudtunk menni. gyakorlatilag körbementük a hegyet :D. Hunor többnyire okés volt bár amikor szagot fogott akkor nem annyira.
Tolatni nagyon jól tolatott amikor kértem tőle.
Este egy szarvasbogárral szórakoztak amiről vidi is készült XD. Majd felteszem yt-re :D.
Ma pedig exmostohaapám nővére jött egy napközis táboros csapattal és úgy döntöttem h elviszem a Hunort is /mi nyitottuk a hegypincét nekik h megnézzék/ próba cseresznye csináltatok vele trükköket. A fél csoport a közönségünk lett. Meséltem Hunorról, az agarakról, h mi lenne ha nem tanítottam volna. Elmondtam hogy minden nap sétálok, a kutya nagy felelősség és válaszoltam a kérdésekre. Vegyes csoport volt kicsitől a nagyobbig de általános iskolások. Egész jó kérdéseket tettek fel és a végén a tanár megjegyezte h nem volt száraz az "előadás" pedig én úgy éreztem.

Telós kép :S
Hunor nagyon jól türte a simogatási hadat, megcsinált egy kislánynak a keresztet és elkisértük őket egy darabig. Én a póráz végét fogtam közbe meg vagy öt gyerek a póráz többi részét :D.
Nagyon jól sikerült, talán marad bennük valami. Első nekifutásra talán nem is volt olyan rossz. Ráadásul Hunor mindent megcsinált amit kértem tőle a tolatás különössen csillagos ötös,
Imádom a dögöt <3





































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése