2011. június 22., szerda

Séta a szivárvány alatt /képek link alatt/

OMG! Elképszetően gyönyörü sétával ajándékozott meg a természet és Hunor. Akár csak egy álomban. Akár csak két éve egy lovastúrán.
Hazajöttem miután tegnap évzáró volt és apámnál voltam, itthon meg ablakot cseréltek. Nem értem haza túl korán és már láttuk hogy jönnek a felhők. Eleredt és bementünk a szőlőből majd anyám figyelmeztetett hogy süt a nap is és lesz szivárvány. Lett!! Nem is akármilyen. Az egyik kiindulópontjától a másik végpontjáig látni lehetett teljesen az egészet.
Elállt az eső a szivárvány pedig halványodni kezdett. Ugyan jöttek még felhők de én elterveztem h ma márpedig 10m-es pórázzal megyek sétálni. Fel szereltem a kutyát és elindultunk a szokásos 1 órá körünkre. 10m távolságból is teljesen tudtam irányítani azt h Hunor merre menjen. Mindig behívható volt. Ugyan egy kutyást láttunk de elmentünk a másik úton mert nem lett volna időm normál pórázra átcsatolni.
Úgy fél úton járhattunk. Viszonylag jó tempóban ballagtunk, mikor jött egy felhő. Szép lassan pedig el is eredt belőle a hűs zápor. Nem volt túl nagy és igazából nem is zavart. Megyünk tovább mikor meglátom. Pont HUnorra néztem aki valamit büzsgézett. Fölötte pedig egy fél szivárvány és egy másik vékonyabb. Hátterük az első sötét felhő így tökéletesen látszottak. Hol erősebben hol gyengébben attól függően hogy hogy esett rájuk a fény. Az egész utunkat végigkisérték innentől. Alig birtam levenni róla a szemem. Hunor is látta ezt lassan ment, figyelt felém. Mikor kissé elhalványultak, előre néztem megint. Hunor felment egykissebb domboldalba szaglászni. Elmerült rendesen de póráz húzás nélkül szóltam neki. Vágtatva elindult majd fél távról átugrotta az alatta lévő árkot. Hát jó nagy ugrás volt de szépen kivitelezett minden botlás nélkül. Kapott is jutalomfalatot a gyors reagálásért.
Láttuk a gólyánkat is közben és kedvem lett volna fotózni noha a fnyképezőgépem csontig le volt merülve így csak az emlékezetemben marad meg a kép Hunorról, a dupla szivárványról és a viharfelhőkröl.
Itthon anyám még szöszögött a szőlőbe mi meg kisértük immár rövid pórázzal. Majd mikor leértünk az aljára megkértem h fogja meg a Hunort és elővettem egy darabka száraz kenyeret. Rendesen szürkület ovlt már és egy másik borosgazda is ott volt. Így láthatta ahogy Hunor felsprintel. Alig lehetett látni de egész jó egyvonalban gyönyörü magas lépésekkel igyekszik felém és időben lefékez.
Mikor mentünk lefelé végig harapdált meg játszottunk. 8 napon belül gyógyuló sérüléseim keletkeztek xD. A kis vadállat. Imádom egyszerüen imádom <3

Ma reggel kimentem hozzájuk, Hunor aludt a napon aztán mg hol a bundit cseszegette hol a Totót de inkább a Totót. Fotóztam is párat.

Mivel valamiylen oknál fogva nem teszi be a képeket ezért adok hozzájuk linket:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/CZ3Cmw_BAajp9Ljp72npQkwHjDeSWC_TYzsb63-QPV0?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/0kvLEq3CLbF5k9QD5uagwUwHjDeSWC_TYzsb63-QPV0?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/vyrLT3dHydLXT0cA6PTH3UwHjDeSWC_TYzsb63-QPV0?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/f8g7jfmnXWokuCE2Y9uy6kwHjDeSWC_TYzsb63-QPV0?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/p8XNojI8Qd9L4ywCh5K9ZkwHjDeSWC_TYzsb63-QPV0?feat=directlink

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése