2011. június 8., szerda

Felkészülés

Nyakunkon a Kutyafutta! Igen igen jövő hétfőn már kutyafutta.
Voltunk kaját venni az ebeknek. A boltban aki dolgozik ismerjük és mondta h jönnek perstről ismerősei és a következőt mondták: "ha nem lesz agár mi nyerünk" ugyanis egy ridgeback-juk van akik szintén nem lassu kutyák. Igen ám de ezt benézték XD. Ugyanis minimum 1 agár LESZ a mezőnyben. MI.
Hétfőn és kedden is sétakor erre edzettünk. Hétfőn még elég ratyik voltunk. 100m-en a legroszsab időnk 16.1 másodperc volt a legjobb 14.7.
Tegnap már a startól kezdve a végig tartó szuszig jobb időnk volt. legrosszab 14.7 legjobb 14.1. Ez utóbbi idővel ahogy olvasgattam google-ba egy rendes futóverseny középdöntőig jutottam volna. Valószínüleg nem ilyen kavicsos pályán és nem kutyával úgy h a kezembe a telefonnal mérem az időt XD. Eléggé féltem a telóm.
Tegnap még gyakoroltunk is úgy istenigazából agyra. A csehes a végére szépen ment a tolat jobb és jobb továbbá a lábhoz iggen szép volt. No meg most először Hunor próbálkozott. Elment megkerülni dolgokat, leült és pacsit osztogatott :D Tehát amikor gondolkoztam h még mit kéne akkor elvolt magában.
Elővettem a frizbit is és 2 azaz KÉTSZER egész normálisan viszsahozta. Jaj hát körülrajongtam. Aztán Totó kikapta a kezemből a frizbit és mondogatom a Hunornak h vedd már el tőle XD. Odament és megpróbálta elvenni a totótól ami nem sikerült neki de nekem igen az ő segítségével.
Ma nem gyakoroltunk és nem is megyünk sétálni ronda felhők + izomlázam van /oké ez nem kifogás/. Irtó büntudatom van h nem megyünk DE játszottam vele egy vadállatosat XD. Olcsó játék hüylegyerekeknek. De ilyenkor tényleg felszabadulunk teljesen. Igaz a csuklómon vannak fognyomok ÉS a vádlimon ÉS a bokámon de halálos :D Durvának tűnhet de ezt megengedem neki ilyen igazi játéknál.
Még valami. Volt otthon két fagyitölcsér csak nekik csak itt csak most. Míg a Totótól forogot kértem Hunor is megcsinálta. Míg Totó gyerektől 8-ast kértem lábkörül a Hunor leült elém és amelyik lábam kicsit elöbbre volt mindig arra adott pacsit :D éééédesss.

1 megjegyzés:

  1. Sok sikert a kutyafuttára! ;) Biztos jók lesztek!
    És Hunor nagyon ügyes. *-* AM itt is nagyon rossz az idő... :( :@ az a trükkös a végén meg irtó édes lehetett. *-*

    VálaszTörlés