2011. június 5., vasárnap

Mozgalmas szombat, vasárnapi kutyasuli


Kereszt

Huh azt hiszem tudom hol kezdjem. Először a tegnapról beszélnék.
Nem jött barátnő mezért kettőkor összeraktam Hunort és elindultunk otthonról. Mentünk egy kört majd a kilátó elött a padra leültünk. Találkoztunk egy drótos vizsla x labi keverékkel. Késöbb egy yorkie-val is, Rozival is, Arankával, Frakk /magyar vizsla/ is és még két másik kutyával akikről késöbb lesz szó.
Az egyik borbarát hölgy kisebbik lánya nagyon megkedvelte Hunrot a végén már trükköket is csináltatott vele és az én agárgyerekem a pacsik kivételével mindent megcsinált neki. Arik voltak. Hunor kapott vaddisznóhúst az étkezőktől /mert ez ilyen naaagy program volt és volt kaja is XD/ sokan adtak neki pogit, egész kenyérszeleteket én meg sápadoztam mert mindig úgy adták oda h ledobták a földre én meg csesszem meg próbáljam kioperálni utánan a kutya gyomrából. Legközelem kiirom az ebre: tésztafélével NE etesd XD.Sok ember simogatta, volt aki félt tőle.
Egy komplett ovodáscsoport játszott körülötte a Hunort nem zavarta. Volt egy kisfiú aki minden előjel nélkül elfutott a Hunor mellett úgy h levitte a kutya fejét Hunor meg csak állt tovább :D
Aztán jöttek a border colliesék -.-" Azt a két kutyát RÜHELLI a Hunor de geyik másikat sem csak ezt a kettőt. Az egyik odajött szgalászták egymást aztán Hunor tök mérgesen ugatott. A másik meg csak áltl aztán vicsorgott sőt néha felé is kapott messziről. A gazdája midnig elhívta őket de megfogni nem jutott eszébe vagy hatodik alkalomra sikerült megfogni a két kutyát....

"Hmmm kaja"
Hát ez volt szombaton. Büszke voltam az ebzetre nagyon türelmesen viselkedett. Viszont egy kenyérszeletet ellopott az asztalról annak nem örültem. Az meg h ott etették ő se én se tok mit csinálni.







Játék, Játék
MA
Hát reggel felkészültem a legrosszabra h esik. De aztán jó idő volt bár fülledt. Vágtam egy kis sajtot, meg két virslit, összeszedtem a kutyát, be autóba és irány.
Mikor odaértünk még az ovi zajlott. Rengetegen voltak. De addig is beiratkotunk. Hunor mindenkihez odaakart menni és ennek hangot is adott.
Első elengedésnél nagyon játszani akart egy rotival aki nem vette a lapot annyira. Hunor kicsit durván hív játékra: magyaráz.
Első behívás nem ment zökkenőmentesen, konkrétan vagy 3 kört végigvágtázott. Lefrazstotta magát magyarul. Más helyzetben kiakadtam volna ha ezt csinálja de nyugis maradtam mert az a mozgás amit csinált az művészet volt.  De aztán bejött és utánan egyik behívásnál sem volt gond kivéve h egyszer kiköpte a virslit meg úgy öszseségében nem kelett neki. Hát kész voltam. Ráadásul a vizestálat is átteték a másik részre és Hunor konkrétan szomjan halt.

Milyen kis kedves tekintete van itt XD

Főleg behívás volt, akik nem tudják mi az a klikker annak bemutatták, ültetés volt meg iylenek. Unatkozhattam is volna de nem mert Hunor volt a legorsszabb :D A feladatokat megcsinálta nem is az hanem ő volt az aki a kerítésen kívül talált valamit és belülről elkezdte piszkálni, megtalálta a kerítsen a rést ami a másik placcra vezet, amikor klikker tanulás volt mindenkihez ment kunyerálni /nem kutyával klikkerezés hanem a másik embernek klikk ha a szemébe nézett/ Öszseségében az oktatók nagyon bírták :D vagy csak kéyntelenek voltak vele ennyit foglalkozni. Amikor oskat álltunk egyhelyben és Hunor magyarázni kezdett egy-egy segéd levitte sétálni és midnig láttam h dögönyözik, meg úgy kaptam viszsa h hát milyen tündéri XD.
Megmuttuk a többieknek hogy kell játszani a kutyával: midnen játék nélkül avagy "ki a vadállat" mondatra Hunor beindult és harapdált meg játszottunk.
Végül palánkos behívásnál is jött jött. Öszseségében rosszabbra számítottam.
Szombaton lesz legközelebb Fél négykor foglalkozás. Vasárnap nem lesz. Mert szerdán kutya nélküli előadás. Meg hát Pünkösd vasárnap.
Kiváncsi leszek.
Persze az elején megkaptuk az egyik csajtól h: "hááát agility. A hsszú lábai miatt nem biztos h jó ötlet mert a fordulók...." komolyan mondom ÁÁÁÁ ettől már a falra mászok amíg nem látod milyen ne itélkezzz!!!!
Végül fajtaösszefogalló avagy miylen kutyák lezsnek a kövi 7 hétvben velünk: 1 db Rajzos németjucc 1db fekete németjucc 1 db Border collie 2 db puli szerüség 1 db Közép ázsiai X németjuhász mix 1 db Roti 1 db Ausztrál pásztor X mudi 1 db fenesetudjamilyenkeverék 1 db Branco Italiano /igy kell írni? amúgy velük már oviba is voltunk olllyan cuki és guszta szine van/ 1 db Skótjuhász talán ennyi.
Képekért köszönet az én jó drága anyukámnak.


Szombati hanadeka hunor XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése