2011. május 2., hétfő

Végre egy kis napsütés

Telós kép :S de milyen kis büszke :D
Ma délután hazahoztak de holnap reggel megyek viszsa nagyanyámhoz. Nem is jövök csak szerdán az ebzetemhez haza mert szerdára megint esőt mondanak. Nagyon elegem van belőle. Egyik nap még tictac-ok is estek /azaz jég/.
Nah de ma Huncidélután volt. Lementem vele gyakorolni mivel lenyírták a füvet. Az egész telken. Egyik ismerősünk követte el ezt a tettet.
A lábhozra álltunk rá szinte csak azt gyakoroltuk és jól is ment. Szemkontakt és miegyéb. Bár amikor kívül fordult eléggé eltávolodott, a turn is ovlt már jobb de azért meg voltam elégedve vele. Jah és pacsit meszsiről úgy adott hogy csak a lábaimat emelgettem. Ő is a levegőbe xD. Édes.
Aztán a füves placcon elengedtem. Egyzser lefelé kezdett nézegetni én feljebb voltam és indult is ovlna el. 3. szóra fordult viszsa hát egy nagyon pöppet ovlt nkem adrenalin terápia xD. De okos volt. Aztán a kezemmel "vezettem" mind ak ettővel egy egy kört és vágtázott. Szal nagyobb terepen biztos hogy vágtába tudom "pörgetni" ha arról van szó. De igazából csak az számít hogy nagy legyne a terep és hogy fusska. Nem lezs gond a szűkebb fordulókkal majd agilityben szerintem. Midnen ugye edzés kérdése.
Aztán elmentünk sétálni. Egy picit sprinteltem vele. Szedtem a lábaim ahogy csak birtam de hát neki meg sem kottyant.
Aztán a legingerdúsabb úton ÜLve maradba hagytam egy olyan fél percig. Lehet hogy nem osk de két megszakítás kívételével végig volt szemontakt pedig elötte tapadt az orar a földhoz és most is szaglászott de maradt a helyben.
Totóval mikor visszaértünk frizbiztem egy kicsit. Nagyon nagyon nagyon pörgött rá. Olyanokat futott körülöttem körbe hogy azt fel fogom venni XD. Guritva lekapja simán. Meg csináltam vele olyat hogy futott futott ugrott én elengedtem a frizbit és a levegőbe ugye elkapta. Bár dobni még nem tudom neki. Meg elfut vele ha nem adok neki kaját xD. De azért jót játszottunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése