2011. május 28., szombat

Frissítések az oldalon, új modul, chat, olvasott blogok, blog, válasz

Ebből a sok mindenből ami a címbe van a bloggal kezdeném. Ez egy rövidebb rész lesz.
Kedd óta midnen nap voltunk kisebb nagyobb sétákon egyedül ileltve hát egyszer találkoztunk Lili westivel de Molly németjuhásszal nem. Nagyon jó érzés volt így is a séta hisz Hunorra egyszer-egyszer rájött a "szeretlek gazdi, figyelek rád, jutalomfalatot szeretnék" szindróma és ugyan elöttem de úgy ment hogy hátralesegetett <3 és ha hátrafelé nézegettem megállt. Nagyon laza pórázon ment. öszseségében csodálatos érzés volt. Oké egy dinnyénél /macska/ rántott egy kicsit de leültettem + szemkontaktus és zavartalanul mentünk tovább. Lábhozba, sétak özben jól ment a turn is.
Ami a gyakorlást illeti a lábhoz szépen ment,a kerül is. Ám falami furcsaságot vettem észre. ugyem ostanában - a palánktól való félelem okán - midnen padra, raklapra /útépítésből maradt az úton pár/ vékony hídra felvezetem és kap jutalam. Namost.... fogornál ő uyg gondolt hogy inkább rámegy a dezskára de komolyan akárháynszor kértem tőle a forogot vagy pörögöt mindig ráment a deszkára ami nem meszse volt melettünk XD. A kis "betoji" de mind1 ennek csak örülök hogy ha nem fog félni de zaért a forog/pörögöt nem kéne lefelejteni.
A tolattal szenvedtünk mert mindig lefeküdt de kétszer siekrül 3-4 lépsényire eltolattatnom és elkezdtem a parancszsavak számát csökkenteni hála egyik jó ismerősöm/barátnőm tippjének /http://fido-blogja.blogspot.com/
Most jöjjön a többi:
1.: Csináltam a fejléc alatt két modult. vagyhát egyet am ásikba meg tartalom került. A Tanulás, trükkök -be összegyűjtöttem a trükkjeinket vagy hát a "tudástárat" a videók menübe pedig belinkeltem a Hunoros vidiket. Valószínülegm ég kerülnek bele.
2.: Új "Blogok amiket olvasok" kerültek ki oldalra. ezeket már régóta olvasom de nem votlak kitéve.
3.: Végre van CHAAAAT jipijajé. Az olasott blogok alatt találhatjátok meg.
4.: Valaki kérdezte a szülinapi vidinél hoyg miylen programmal csináltam a videót nos:
Sony Vegas 7.0 illetve Pinnacle Studio 11 plus

Megjegyzés: Péntek óta apámnál vagyok és vasárna megyek csak viszsa adidg nem lesz blog csak friss

UI: Hunor köszöni a köszöntéseket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése