2011. május 8., vasárnap

Hunor jobban van

Már tegnap egy kiadós alvás után jobban volt az eb. Elemntünk sétálni egy kisifúval /egyik szomszédos szőlő tulajdonosának a fia/, anyám meg hozta a Totót. Így hát Hunor egy picit húzott mert a Totó is be volt zsongva. Viszont egy maradot megcsinál úgy hogy elment melettünk a Totóval anyám és távoldotak egy kicsit.
Aztán máshol mentünk fel és megálltunk bevárni a fiu anyukáját. Ott trükköztem a Hunorral. Kajával fel lehetett hívni a figyelmét. Alapból nem figyelt volna de legalább kajával figyelt.
Visszaérvén hozzánk egy egyenest megfuttatuk az ebet. Aztán játszottak bent. Amikor a kisfiú bejött az udvarba kapott egy nagy pofonnyalást a Hunortól XD.
Totóval frizbiztem egy kicsit nagyon pörgött rá de csak harapni engedtem, nem akartam hogy elvigye. Ezt végig látat a Hunor és utánna ő is jobban érdeklődött a frizbi után mint máskor. Ha húztam elötte kakor ráharapott és a gurítottat is elkapta. Szépen produkálta magát a gyereknek xD.
A lépcsőn is már egy kis gondolkodás után lemegy.
Ma:
3 perces tolat tréning volt. Direkt rövidet akartam és kezdi tudatosan csinálni de még csak egyet-egyet lép.
A fején a seb összehúzódótt. Ebéd után megyünk sétálni a köszegi csótóra ha addig nem rosszabbodik az idő. Aztán itthon is sétálunk mert 1 perces kisfilmet veszek fel.
Mindenkinek köszönöm a jókivánságokat. Kicsit összecsapott lett a blog de most ehhez volt kedvem. XD

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy Hunci jobban van. Ma reggel a Brunó is szolidarított vele, szerzett a pofijára egy harci sérülést, nem tudjuk hogyan, meg nem is olyan vészes, de pont a szeme alatt, úgyhogy bármi is okozta, még jó, hogy nem feljebb találta el.

    VálaszTörlés