2011. május 21., szombat

Molly a németjuhász

Hát van bőven mit mesélnem hisz elég rég írtam blogot. Először is leírom miket gyakorolgattunk az elmúlt napokban.
Tegnap elött kitettem két akadályt, egy padot fejjel lefelé és két szék alsó lécére egy ugrórudat. Olyan 5 cm-ve volt a talaj felett a padnak meg volt két ferde "támasztó" léce de egyik sem volt ugrás. Először a padot ugyan mindig megkerülte de egy rávezetés után már minden ment mint a karikacsapás. Megint ámulatba ejtett, mintha mindig ezt csinálta volna. Egymással messzeb raktam fel a két akadályt az egyiket a másikhoz képest 90 fokban elfordítva. Volt kézváltásos is, tőlem elfele is, visszafordulás is. Aztán egymás melett egy vonalba egy egyenes vonal, nyolcas. Végül az egyiket a hátsú advar egyik részére, am ásikat am ásikre raktam. Hát az is nagyon jól ment. Fel fogom venni ha feltöltöttem a fényképezőgépem XD.
A tolattal azonban egy kicsit megrekedtünk. Ha leül nem adok neki klikekt de elég soszor ül le szóval egy kicsit egyhelyben vagyunk de majd belejön.
Tegnap csak egy kicsit lábhozoztunk meg trükköztünk és vot figyelemelterelés is XD. Az ak isfiú akivel multkor sétáltunk megint kint volt és jött nézni minket. De Hunor így is figyelt rám. A turn-je és a forogja nagyon jó volt a többi meg elmegy. Állva pacsi is tuti :D
Végül rátérvén a címre. Tegnap elött elindultam kocogni huncival, nem jutottunk túl meszsire mikor is szembe jött velünk ez az édes bogár és a gazdája. Meglepődtem hisz sosem találkoztam edidg még velük de  kuytus még tényleg kölyök. És igen Mollynak hívják XD. Rajzos jucc és eszméletlenül okos. Macskától is behívható és ugyan eleinte éflt a Hunortól a Hunor meg ugrált ezerrel hogy őőőő mg akarja szzagolni a végén a pici úgy ment utána mint valami vezető után.
A gazdájával majd egy órát beszélgettünk. Szóval nem sikerült túl nagy sétára.
Tegnap ismét ugyanakkor indultam el mint előző nap. S lám találkoztunk velük. Siettek ezért mi is csatlakoztnk a sétában hozzájuk. Sőt elmentünk egészen a holdfényligetig és vissza. Huncika mire hazaértünk el is fáradt. De azt a kiskutyát tényleg nem lehet kifárasztani. Jah és kép nem készült sajnos róla :(
Most séta után gyakoroltunk és fárdtan is ment neki de ezt már meséltem pár sorral fejjebb.
Végül még elmentünk anyámmal a hegypincéhez. Viszsafelé találkoztunk pár idős emberrel akik mind körülrajongták az ebem. Ő pedig okos volt mert nem ugrált holott az energia meg volt hozzá ami kiválthatja xD.
A kutyasuli pedig nem 29-én hanem Júni. 05-án kezdődik reggel 10:00-kor ami nekünk jobb is.
Sőt kikaptuk a kuytafutta plakátját ismiszerint 13.-án lesz a Kutyafutta. Váá nagyon várom :D
És most a viszsaszámláló:
3 nap Hunor szülinapjáig és 2 nap az enyémig XD.
10 nap az ivartalanításig
15 nap a kutyasuliig
23 nap a kutyafuttáig

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése