2011. május 14., szombat

Go suleee go :))))

Hát van bőven mesélni valóm.
Először is egy bejelentés: Tegnap azaz május 13.-án pénteken beiratkoztam a szombathelyi kutyatanoda alapfoku tanfolyamára az én okos, ügyes szép agarammal. 29.-én vasárnap 10-kor lesz az első foglalkozás. Negyed órával elöbb oda kell érni. Tyűűű már nagyon várom. Az alaptanfolyam tanagyagából az ült, feksziket, lábhozt, séta laza pórázon tudja. Hiányosságaink vannak csoportkerülés, kutyák meletti gyakorlás és behívás terén. Ezekre szeretnék ráerősíteni mert fontosak, ezért tanítottam meg neki az alap dolgok többségét itthon már.
Más:
Tegnap elött került gyakoroltuk és egész jól ment de van bőven mit csiszolni hisz nem mindig kerül hanem van hogy megáll vagy csinál egy forogot XD. De a vágta megint megvolt szal pörögg eléggé.
A lábhoz mg a kilátónál is úúúgy ment. Gyönyörü "turn" gyönyörü hátraarc.
Két kört sétáltam egy normáls pórázasat és egy 10m-es hámosat. Elég hülyén nézhettem ki ez utbbinál ugyanis ap óráz ha csúszik éget ezért kell kesztyü. A lovaglókesztyűmre esett a választás mert az vékonyabb és strapabíróbb. De fekete. Szal rövidujju póló mellé a kezemen még ovlt egy fekete lovaskesztyű XD. Mind1 megérte azt felvenni. Sokszor negedtem ki Huncit fullosra és ő nem mindig használta ki tehát a póráz többnyire a földön csúszott. Jött párszor autó. Semmijen pórázsegítséget nem alkalmaztam és midngi olyan szépen bejött :)
Amikro a szagok viszik el akkor viszont kell segitség. Egy picit mindig hagyom szaglászni de amikro már beugrana a bokorba akor azért már magamhoz kell hívni. Iylenkor persze ha segítséggel is dej ött dupla jutfal. 
A Kilátó alatti úton valamit meglátott és beugrott akkora fűbe hoyg aligá llt ki belőle. Én persze ellentartottam neki mert rendesen nekiveselkedett. De ah ámnak hála könnyebb volt viszsatartani és neki sem viselte meg a nyakát.
A repülőnknél leültem egy pöppet aztán mentünk haza. Szembe jött velünk egy idős pár. Köszöntem, ők is és megjegyezték hogy milyen szép kutyám van. Vigyorogtam rendesen és megköszöntem a Hunor nevében is a bókot XD.
Jah igen ami a padot illeti most már nagyon szépen magabiztosan végigmegy rajta. Nagyon örülök és bár a palló kicsit vékonyabb sztem azért talán azzal sem lesz nagy gáz. Fokozatosság kell ez a lényeg.
Még tegnap elött-elött kaptak csontot za ebek és én megörökítettem hogy milyen élvezettel csócsálja az ebem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése