2011. május 16., hétfő

Kettős visszaszámlálás

Először is kezdeném a blog részével az írást.
Miután Totó pörgését nem sikerült felvenni a frizbire. Mert pont iylenkor tud figyelmen kívül hagyni, azért Hunor érdeklődését sikerült felcsigázni. A guruló korong után kocogott és még mozgás közben el is kapta plusz nem mondanám hoyg viszsahozta inkább felém rakta. Miután úgy ogndoltam h ebből most akkor elég nehoyg túlzottan megunja Hunor magánakcióba kezdett és levette a párkányra tett frizbit és pár lépésre odahozta. Kapot dicsit, klikket, jutfal és simit. Ezt mégegyszer megcsinálta. Behalás ak uyta komolyan XD. Már jobban érdekeli a korong de még nááágyon sok van addig mire egyáltalán bármit is kezdhetünk magunkal ezen a téren.
Aztán elmentem vele egy picit séátlni. Találtam egy füves placcocskát és gyakoroltam vele. Nagyon ügyi volt tényleg pedig sokszor el-el nézett de a tekintete mindig visszatért rám. A lábhoz csilalgos 5-ös főleg hogy marmadzsorra geyo lyan turn sikerül hogy huhu. Kimondtam és már fordult is egyből. Pacs , másik a levegőbe, tolatot még nem akarom így nagyon gyakorolni vele de egyszer megpróbáltam és simán hátralépett egyet. Love <3
Itthon futottak egy kakorát a Totóval hogy nem is baj hogy kicsit rövidebbet sétáltunk. Totó a legjobb kutyatréner. Hunor úgy forudl fullvágtában helyből hogy csak lesek.
Végül a cmíhez érkeztünk:
Két visszaszámlálást indítok a mai nappal. Azért ma mert nem jutott elöbb iylen az eszembe.
Első visszaszámlálás a kutyasuli: 13 nap van addig
Második viszsaszámlálás pedig Hunor ELSŐ SZÜLINAPJA! Ameddig már CSAK: 8 nap van

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése