2011. május 5., csütörtök

Hunor legyőzi a félelmét


Egyetlenegy használható kép:
itt is gáz a fejem XD

Mielött rátérnék a mai napra a tegnapi napról fogok írni.
Úgy döntöttem hoyg ideje kihívás elé állítani ez ebzetet ezrt a gyakorlást rendhagyó módón a kilátó meletti füves részen ejtettük meg. Macska szag melett egy csomóan nyírtak füvet de az ebzetem szépen figyel. Csak szóra minden mutatás nélkül pacsizott és a lábhoz is egész elfogadható volt. 
Utánna sétáltunk egy kicsit még hámmal is. Majd nálunk lent a gyümölcsösben két fát megkerültettem vele meszsebről de csak egyszer mert valami hülyegyerekek kiabáltak az erdőbe és eléggé zavarta Hunort a koncentrálásban ezért nem akartam tovább terhelni.
Ma úgy terveztem hogy pihenő napot tartok az ebnek de annyira el akartam vele kezdeni a tolatot hogy nem birtam ki. Behívtam és az ágy melé tettem a fotelt meg annak a lábtartóját így csinálva "folyosót" egy nagyon picit felé mentem és amitn egyet lépett hátra klikkeltem. Volt hogy magától hátrált arra is klikkeltem. Még ha egy apró mozdulat is volt az. Miután kétszer leült egyszer még segítettem neki tolatni aztán be is fejeztük. Volt vagy két perc a gyakorlás.
El akartam menni vele sétálni de nem akartam a kinti kapunál mert kakor am ásik kettő is ki akar menni. Hunor egy ideje félt lefelé menni a lépcsőn ezért elővettem a türelmesebbik énem és egy kenyérdarabot. Lassan haladtunk lefelé. Végén anyám segített némi sonkával és bár Hunor agya rendesen elfáradt a végén még is csak sikerült lejutni azon a pár lépcsőfokon. Nagyon büszke voltam rá. de zstem még párszor végig kell menni ezen mire megint rendesne lépcsőzik lefelé. Felfelé nincs gond.
Ez után lementem a csümölcsösbe a két tegnapi fához. Két sorba vannak és van köztük egy közepesen nagy távolság. Egyszer egyik kézzel kerültettem meg őket aztán egyik-másikkal. Be is fejeztem. A füvesen meg elengedtem. Eléggé előre ment de akárhányszor "cuppogtam" neki és mondtam a nevét gyönyörüen jött viszsa hozzám. Ez nagyon nagy haladásnak számít nála.
Utánna elmentünk sétálni, fotózni. A búza vagy milyen táblába csináltam róla párat. Aztán mntünk tovább. A biotájháznál megint nagyon megnézte az állatokat ezért próbára tettem egy maraddal. Nagyon ügyes volt sőt ha kértem a szemkontaktot is felvette. Ezen felül csak néha magamhoz hívtam. Bár nem tudom hol a 10m-es pórázam két másikat egymásba csatoltam és így volt olyan 3-4 méter. Mindig szépen jött ezért bőven hagytam szaglászni és nézelődni az ő tempójában mentünk.
Visszafelé miután felkaptattunk a kilátóhóz vezető emelkedőn "felvettem" amolyan "városi séta tempóba" rövidebb póráz, lassabb tempó és szépen tartotta is magát a tempóhoz.
Bent játszottak egy kicsit aztán jött az eb simire. Új szokása hogy bemegy a lábom alá hogy a hátsó combjain lévő "nadrágját" simogassam XD. Nagyon tudja élvezni.






























Végül pedig: Hunor farka csámpás balra XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése