2011. április 29., péntek

Szabadon?!

Huh hát tegnap elött elmosta a gyakorlást az eső. De talán nem is baj mert amit tegnap az én csodálatos drága kutyám akit csak dicsérni tudok alkotott azt mindig megtehetné. Egyszerüen nem találom a zsavakat mennyire boldog voltam.
Eleve nyugodsággal tölt el hogy Hunorral nyugodtan mehetek bármerre ugysincs gond belőle. Nem lesz totál hiper ha meglátja a nyakörvet, nyugisan jön velem.
Nah de elkezdeném a mesélést. Összeszedtem a klikkert, jutalomfalatot (száraztáp és száraz piskóta vég) stokedlit, fényképezőgépet, frizbit, kulcsot és lementünk a füves placc aljára. Bár elég nagy ovlt a fű szal orlátozottak voltak a lehetőségeink.
A bemelegítő gyakorlás nem sikerült a legjobban. Maradban nem mindig maradt meg de 3. próbálkozásra már okés volt. A "fel" sem volt az elejéntökéletes de aztán rendben volt. Volt két kissebb bokot és két nagyobb karó szerüség. Hát mivel a póráz korlátozott a mozgásban de azt sem akartam hogy lógjon a két karabinert rácsatoltam a nyakörvére a többit meg ah átára dobtam. Úgy hogy ne lógjon le és ne essen onnan le.
Így hát elkezdtük a kerülgetéseket. Szabadon. Mivel a zsebem pici volt ezért nem is közvetlenül nálam volt mindig a kaja de a elején vettem a kezembe. Nyolcasba küldözgettem körbe, hol egyik kézzel irányíva hol másikkal. Bár a videófelvételen nem látszik viszonylag nem túl közelről ment és csak az irányt mutattam nem vezettem végig. Viszonylag szűken volt egymáshoz közel a két bokor, ezért vágtázni ugyan nem vágtázott de magához képest gyors ügetéssel teljesítette a feladatot és élvezte. Elszaglászás nem nagyon volt csupán az én hibámból néha iránytévesztés.
Aztán jött a frizbi. Mivel gurítani csak sárban tudtam azt kétszer megcsináltam aztán fel is adtam. Inkább kicsit meszsebb eldobtam. Csupán 1 méterre kábé Hunor odament felvette. Klikk és jutalom. Aztán mondtam neki hogy hol a frizbi hozd hozd. És ugyan csak egy nagyon egy húsz centire tőlem tette le ovlt nagy öröm mert közelebb hozta XD. Lehet hoyg ez így nem a legjobb módszer de haladunk vele.
Aztán lent a placc laján fekve maradba hagytam én meg az öszses felszereléssel felkoslattam a tetejére. Az eb végig ott maradt pedig jó messze letávolodtam tőle, ugyan ismételtem párszor a parancsot. Aztán hívtam és ugyan nem volt nagy sprint azért futott. Aztán elmentem vele gey pici körre sétálni. Ahol ugyan húzott de pl a kilátónál megálltunk és leültettem ott szépen maradt és tudtam pár fotót csinálni.
Aztán lent egy olyan úton ahol többször volt rántás régebben a macska szag illetve maga a zsag tulajdonosa miatt, ott lefektettem maradba és egy öt lépésnyit eltávolodtam. Hiába lesegetett jobbra balra, hiába volt biotájházas kutyaugatás és hiába volt fácánhang ő megmaradt. Hívtam és jött a falat. Egy pici egyenest már csak azért is futottam vele hogy lássam a vágtáját mert eszméletlen jó nézni.
Aztán egy helyből vágtába "beugratást is csináltam" ugyanis kiderült hoyg idén pünkösdkor is valószínüleg LESZ Kutyafutta. A táv nem nagy a sprint a nyerő. Tavaly szülinap miatt nem jutottam el de idén elég sok az esély rá.
Viszsatérve a tegnapi sétára. Szebe jött velem két srác és Hunor terápiás ereje a fleszinre tört nem csak elég hangosan nem oylan halkan nyápican köszöntem nekik viszsa hanem nem a kutyát néztem végig XD. Önbizalomhiányom egyik "tünete" ha valaki eljön melettünk vagy a földet vagy a kutyát lesem. Ez megdölni látszik.
Otthon még a füves placocn akartam egy futós behívást de aztán jött velem szabadon, melettem XD. Szal gyakoroltuk al ábhozt és bár a turn nem volt valami jó azért nem vészes. Jah és séta közben s egy picit lábhozoztam de ott sem ment jól a turn. Végülis senki/semmi nem tökélees. Erre majd rágyúrunk egy kicsit.
Vgül de nem utolsó sorban elkisértük anyámat a hegypincéhez üdíttőért /májusfa állításos buli lesz/ egy helyen kint dolgoztak a szőlőbe. odamentünk meghívni őket és a Hunort nem először afgán agarazták le. Aztán valami vadász főfő izébizé. Német vizslája van de a vadászkutyák ezek szerint nem ismeri. Mások úgy látják hogy Hunornak hosszú a szőre vagy mi? Ez az egy agárfajta van amit ismernek?? Nah mind1 ilyenen nem húzom fel magam.
Mire hazaértünk pont eleredt az eső szóval jól időzítettünk.
Ma ballagás volt. Valószínüleg a sulinkban az utlsó mert bezárják. De naggyon remélem hoyg nem bár nem sok esély van erre :S Mind1. Most érettségi szünet lesz 3 nap a hétvégével eggyütt 5 nap pihi. Péntek, Szombat és Vasárnap apámnál vok. Hétfőn értem jön anyám. Akkor gyakorlok otthon a Hunorral de reggel megyek viszsa nagyanyámhoz és Szerdán jön értem anyám megint és értelem szerüen akkor már ott maradok. Hétfő gyakorlás, Kedd pihi, Szedre gyakorlásos nap. Ha jó idő van megvan rá az esély hogy Kedden is hazamegyek sétálni az ebzettel de akkor nem gyakorlunk.
Jelenleg szar idő van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése