2011. május 17., kedd

Ivartalanítás

Igen ige...gonosz gazdi vagyok nagyon. Hunor szülinapja után nem sokkal része lesz egy ilyen tortúrában. Pontosan május 31.-én este 19:30-ra kaptunk időpontot elöbb nem. Ennyire tele van a dokink. Az nap kettőtöl nem ihat és ezt csak úgy tudjuk megoldani hogy beveszsük reggel a vizet kintről. Nem túl humánus megoldás de ha hazajöttünk Totóékat megitatjuk.
Más:
Hunor tolat! Igen igen folyosóval és anélkül is 3 lépést megtett. Nagy siker. Rövid idő alatt abba is hagytuk és lementünk sétálni. Először kipróbáltuk hoyg miylen a 100m-es futás ami a kuytafuttán is lesz. Hát Hunro megy mint az őrült mai jó is de a tüdőkapacitásom nem éppen elég.
Utánna 10m-es pórázzal vittem el. Szépen behívható volt de attól még ez a póráz életveszély! Először is mert éget tehát kesztyű náélkül nem lehet felvenni...
Másorszor ha én belelépek és ak utya megindul k*** nagyot lehet esni. Harmadszor ha a kuyta belelép elég durván be tud keveredni. Többek közt az idegeknek sem tezs jót mert állandó jelleggel ÖSSZEGABALYODIK váááá hajtépés.
Végül Bundiékkal is elmentünk sétálni. Húzott mint állat. Nem értem hogy ha valamelyik falkatársával sétálunk miért kell felzétlenül kitépni a kezemet....Sok visszafordulás, leültetés, szemkontaktusozás után volt valamennyire elfogadható....
Attól függetlenül meg imádom ezt a macska szerü ebet a dörgölőzésével XD.
Már csak:
7 nap az 1. szülinapjáig
12 nap a kutyasuliig
14 nap az ivartalanításig

2 megjegyzés:

  1. Mi nekünk március 15.-én volt 1 éve , hogy Fido ivartalanítva lett...
    A doki majd biztos sok tanácsot ad a műtét utána napokra.
    de ha tudok segíteni csak szólj ;)

    VálaszTörlés