2011. május 7., szombat

Szerencsétlen eb avagy ismét gondok :S :(

181. bejegyzésem reméltem, hogy kicsit vidámabb lesz. Egy jó kis Zizy - Gina - Hunor játékon lennénk túl és egy csótós sétán HA jól végződött volna. De nem végződött jól. Egyik opció sem valósult meg.  Lehet hogy csak én érzem így de az életm ostanában rendesen adott egy-két pofont. Biztos hogy másoknak vannak nagyobb gondjai mint egy költözés egy olyan helyre ahol még mindig ne érzem túl jól magam, az iskolánk bezárásának eshetősége, egy erős iskolába való áttelepítésünk és most ez. Komolyan mondom alig hiszem el hogy már megint Hunornak van nagyobb baja.
Először is mielött anyám Hunorral jött volna felhívott, hogy hol a szép nyakörv. Már ott kicsit furcsálltam a zaklatott hangnemet. De nem gondoltam semmi rosszra.
Fél háromkor elég pontosan oda is ért értem a kutyával.
- van egy rossz hírem - kezdte - el kell halasztanunk holnara a sétát és jövő hétvégére a "beengedést. - Én tág szemekkel néztem hogy miért és amikor benéztem az autóba a kutya ezerrel nyáladzott.
Megkaptam a választ. Anyám egy gumikesztyűt fél percre otthagyott kint amíg letette a festékesvödröt. Az idő alatt Hunor ellopta a kesztyüt és mire odaér érte a kutya lenyelte. Egyből irány az álaltkórház. De ez még nem minden. A háza teraszán lévő üveg valahogy leesett. Nem tört össze de egy mély seb tátong a Kutya fején.
Nos visszatérve a "go állatkórház" részhez. Utközben a fején lévő seb felszakadt és ömlött belőle a vér. Az egész autó sőt az állatkórházat végigvérezte. Kapott valami injekciót ami valami lightosabb mint amit egyébként adni szoktak de ettől is hány és egyéb termékek. A beadása után 5 percel kijött a kesztyű egészben. Sőt állítólag mesélték hogy tegnap egy kutya tűt nyelt le cérnával együtt....hát az se semmi.
Az injekció miatt megmérték a drágát 28 kg nem tudom mennyinek kéne lennie. Én keveslem.
A fején lévő sebet gézzel letörölgették és azt mondták hogy betadinos krémmel kell kenegetni. De amúgy smemit nem csináltak vele. Pedig sztem lehet hogy kelett volna. Mind1 ők tudják.
Itthon Bundi meg van őrülve...ő is örzi a fészket és ha elküldeném akkor kap felém...hát marha jó. meg Totóval is összeverekedett. Ki kell tenni azt a hordót komolyan....
Hunor egyébként meg iszik most mitn a teve meg tántorog vagy úgy alszik mint a bunda.
De hogy valami jó is legyen a blogba. Holnap megyünk a kőszegi csótóra sétálni. ÉÉÉS Kaptam egy pólót. Igazi agilitys xD nagyon jó pofa.


1 megjegyzés:

  1. Juuuuj, szegény Hunor! Nagyon csúnya seb lett a buksiján:( Viszont a kutyik nagyon szívósak, ami nekünk ijesztő pl. egy vérző seb, nekik néha meg se kottyan. Ezen a lenyelt valami csöppet sem emészthetőt, mi is átmentünk ugye nemrég. Átérzem azt is, mikor minden összejön, és olyan, mintha a világ összeesküdött volna ellenem, és amikor a kutyussal történik valami, amibe az ember kicsit próbál belemenekülni, az végképp betesz:( Amúgy épp ma nálunk is összezörrentek a kutyák:S Fel a fejjel, innen már felfelé vezet az út, ahogy mondani szokták;) Hunornak meg jobbulást!
    Ja, és ez a póló igen jó!!:)

    VálaszTörlés