2011. május 15., vasárnap

Apró lépések és csütörtöki training vid

Ma hazaértem. Hunor úgy fogadott hogy az egyik lábam köról mászkált és dörgölőzött. Nagyon tudok örülni amikor ilyen kedvesen fogad. Sőt puszit is kaptam tőle. Ugyan tiszta Hunciszőr lettem de megérte ezt a dörgölőzőrohamot :D
Aztán Rá és Totóra rájött az 5 perc XD. Mind a kettő úgy futott egymás elöl mint akit seggbe löttek. Hunor olyan kanyarokat vágott le mint a fene bár csúszott és egyszer seggel nekicsúszott a kerítésnek és a feneke tiszta sár lett.
Aztán miután lepíkoltam a cuccaim behívtam a konyhába gyakorolni a tolatot. Csináltam egy "folyosót" lent. Mert nem mehettünk fel sáros lábbal a szobába. Nagyon ügyes már két-három apró lépést tesz hátra. Mind a négy lábát mozdítja és nem megyek vele. Nagyon cuki ahogy hátraveti a fejét picit. Ügyes :)
Aztán ezután a pici training után kapott egy kiflivéget. De zaért is meg kell dolgozni hisz ezt terveztem lezárásnak. A forogot kértem tőle. Wow nagyon kellett neki az a kiflivég mert a lehető legkissebb helyen fordult meg nem is lassan.
Utánna az ablakból vévinéztem ahogy Hunci Bundit eszik. Nyakra megy és magyaráz.
Jah igen! Hétvégén itt volt Aranka vizsla két napra.
A bejegyzés végére pedig egy még csütörtökön felvett traininges vidit tennék. Kerülgetés, lábhoz van benne. A vágások itt-ott furák de így tudtam megoldani.

2 megjegyzés: