2011. május 11., szerda

Video és haladás


Nem is tudom hol kezdjem. Már nagyon szurta a szemem ez az összecsapott blogbejegyzés itt a blogon ezért most irok egy valamivel normálisabbat és talán picit érdekfeszítőbbet. Első hírem az hogy már csak egy csík látszik Hunor fején a sebből. Szinte eltűnt de gobndolom még sokáig ottmarad az a csík. Jah és egyéb külső változás hogy elkezdett vedleni. Nem látványos de azért jön szőr. Imádja ha fésülöm és nyugodtan áll.
Most pedig jöjjön a blog. Tegnap gyakoroltam vele először a Tolatot. Az elején sokszor leült. De mindig felállítottam és már egész jól lép hátra és kiválasztotta magának a jelet maire ő tolatni fog. Ez az első hogy ő választott de én nem birtam semmit kitalálni mait jelként használhatnék. Hát végül is az lett hogy előretolom a fejem vagy hát nem is tudom hogy mondjam. Előretolo maz állam XD. Erre automat tolat két lépést. Hát jó nekem okés a léyneg hogy tolasson. A vezényszót még nem vezettem be. Az aj ó hoyg vele nem kell menni hogy tolasson ellenben a totóval..ő csak úgy tolat ha megyek vele.
Jah igen átütemeztem a délutáni itthoni menetrendet és mikro hazajövök és táskátrakok utánna gépezek és hét körül amikor már hűsebb az idő akkor gyakorlok az ebzettel.
Nah tolat tréning után vágtam sajtot és lementem a gyümölcsösbe. A két szimpi fánkhoz hozztá választottam még egyet és így L alakba helyezkednek el.
Igaz nem tudtam meszsiről küldeni, igaz hogy nem mindig került DE volt vágta is. Szal pörgött rendesen. Ráadásul szabadon volt és ávltogattam a kezeim. Ha időbe mondtam és pontosan mutattam akkor persze megcsinált. A két egymás melett lévő fát nehezebben míg a harmadikat már meszsebről is kerülte.
Egyéb előrehaladás hogy nem csak a füvesen jött szabadon de a szőlőnk meletti úton is. Rádásul előrenegedtem és magától viszsafordult és jött ha egy bizonyos távolságra elment. Nagyon okos volt
Sétálni is sokat sétáltunk. Két és fél kört egy kis futással meg emelkedő mászással egybekötve. Plusz a végén a kilátó elött ültünk egyet a farepülő szárnyán és a padokra felmászattam. Tökéletes bevezetés a pallóhoz. Ha arra rámer menni akkor talán a pallóra is fog. Amig nincsen lehozva az a széles deszka amin a palltó akarom vele gyakoroltatni addig ez a pad is jó. A léyneg hogy bátran végigmenjen szal most midnen nap legalább egyszer sétakor át fogom vinni rajta. Nagyon jó vele egyébként sétálni.
Annyira örültem h oylan szépen jött a placcunkon meg az úton is amikro el volt engedve. Sétakor persze nem volt.  De előkerült a 10m-es póráz szal azzal majd leviszem ma vagy nem tudom mikor. Az a baj hogy ahhoz kesztyü kell kül. elég a kezem :S
Végül. Csináltam egy 1 perces "kisfilmet" a Mediawave egy pályázatára a MyRiportra Bármiylen témáju filmecske lehettt és én ezt alkottam. Hunor is szerepel a vidiben és bár kissé összecsapott munka nagyon akartam egy hasonlót már régóta. A kommenteknek örülök ha irtok :D

2 megjegyzés:

  1. Ügyesek vagytok és Hunor előtt le a kalappal! :)
    A videó nagyon jó lett! Egyébként te csináltad a lovas részét is? mármint te videóztad? :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ez a kép rólatok, tök jól elkaptátok a pillanatok, meg szépek a színek is, igen tetszik:) meg a vidi is!

    VálaszTörlés