2011. május 22., vasárnap

Nagyon mozgalmas nap

Rozi és Hunor
Síváról nincs képem :S
Tyű hát tegnap oda meg vissza voltam. Mesélem is hogy miért.
Kettő körül elindultunk a hegypincéhez össznépi, hegyi szemétszedésre. Hunorral voltam ezért csak kisérő voltam, vagyhát egyzser vittem egy rozsdás vödröt a gyüjtőhelyre szóval nem voltam nanyira haszontalan.
Hunor kétszer is csajozott a tegnapi nap folyamán. Egy 7 hónapos /asszem/ Staffordshire terrierrel akit Sívának hivtak. Nagyon jól eljátszottak.
A másik már egy kicsit idősebb szuka volt de ő sem volt még annyira. Nagyon játékos Rövid szőrü német vizsluci Rozi.Az elején nem akartam hogy odajöjjön mert hátha gáz van belőle vagy valami, Hunor kettőt vakkantott majd tudomásul vette hogy nem ismerkedhet és ez is egy naaagy haladás. Aztán lementünk oda haol a kuyta gazdája volt és ott már játszhattak. Ugye a Rozi szabadon volt nem pórázon de mivel én nem engedtem el a Hunort ezért elmondhatom róla hogy egy jóindulatu kutya. Nem használta ki hogy ő szabadon van, Hunor meg póórázon szal egyhelyben játszottak. Nagyon sokat.
Hunor vonzotta az embereket. Mivel a végére elég sokan lettünk a -  szemétszedőkön kívül is voltak emberek - szinte alig volt olyan ember aki ne jött volna oda Hunort simizni. Pedig aztán nem mindenkiről mondtam volna el hogy oda fog jönni agarat simizni.
Volt grillezés is. Amíg én ettem, Hunort anyám fogta és okosan viselkedett. Persze a virslim végét megkapta.
A zene sem zavarta pedig nagyon hangos volt és már tök fárad DE zsiros kenyérért többször "bemutatózott". A "kereszt"-el mindenkit levett a lábáról.
Minden simogatóhoz dörgölőzött, bújt. Volt akivel több ideig beszélgettem és nyugodtan várt, vagy éppen feküdt.  Volt aki megpróbálta lefektetni, ültetni és felültetni fekvésből. Miután megmutattam a jeleim megcsinálta őket neki XD. Kajáért mindent jeah.

Elfáradva
Oké egy ember le afgánozta de többen voltak azok akik el voltak ájulva h milyen szép, nyugodt, okos...stb.
Este kevesebb kaját kapott mert hát zsiroskenyés és hasonlók után...
A sok ember, hangzavar ellenére nagyon jól birta végig nyugodt volt és mondom a trükkjeinket többször is bemutattuk főleg este felé.
Találkoztunk olyannal is aki annak idején meg szerette ovlna nyerni tombolán csak hát sajnos lakótelepi lakásba Huncika nem nagyon való.
Nem győzöm mondani, hogy le a kalappal elötte. Büszke vagyok rá. Ennyire nyugodt kutyát komolyan el voltam ájulva tőle.
Este egy kettőt ugatott aztán csöndbe maradt, jól elfáradhatott. Reggel a napon vigyorogva feküdt, az egész protkója kint volt.
Meg azon gondolkodtam hogy hány decibellel ugat...mert irtózat hangos, és ráadásul visszhangzik is a hegy.
Visszaszámlálás:
2 nap Hunor szülinapjáig / az enyémet ma tartjuk szóval ma is lesz minimum egy trükközés/
9 nap az ivartalanításig
14 nap a kutyasuliig
22 nap a kutyafuttáig

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése