2011. január 27., csütörtök

Gyakorlás

Élünk virulunk úgy tűnik most már véglegesen.
Tegnpa anyám hozott algás multivitamint. Inmunrendszer erősítő meg minden. Hunorka minden cicoma nélkül natúre megeszi és még meg is rágja xD.
Ami a gyakorlást illeti vééégre nem kell semmi melett állnom a "mellém" parancsnál. Mondhatni tökéletesen megy. Bár most hétvégére elmegyek apámhoz és vasárnap még átveszsük a tanult dolgokat és ha akkor is  ilyen szépen megy hétfőn elkezdünk valami újat. Innen mondjuk már csak egy lépés lenne a "körbe" azaz h megkerüljön de sztem most nem azt fogom tanítani.
Gyakorlás után tévéztünk. A kutya művelődött: már második napja nézett műkorcsolyát :D. Sztem a zenék tetszettek neki vagy nem is tudom. De hogy ha abbahagyom a simizést mit tud kinlódni h kéztávolságba kerüljön a feje...hát az nagyon durva :DÚ
Ami roszs hir h eltünt a plüsskuyta iránti lelkesedése :S megint nem játszik/rág semmivel. Hjaj..kell csinálnom neki olyan játékot amit múltkor már nem is tudom melyik kutyás műsorba csináltak XD
Viszsatérve a tv-nézésre Hunor úgy tud álmodni....ugat,szaglászik,vakog,fut, csóválja a farkát,rág,sóhajtozik...stb. Tudom hogym ár irtam erről de hát valami halálos olyankor. Sosem tudom videóra venni ami kár mert jaj XD.
Ahogy igértem itt a gyakorlós vidi amit előző hétvégén vettem fel.
Minőséget megint csak 360p-re nyomjátok át

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése