2011. január 26., szerda

Új vidi, jókedvü Hunci XD

Hunor jól érzi magát. Vacsira is és reggelire is egy marék tápot kapott tejes vizzel. Mondjuk a vacsiba kapott egy kis kefírt is ami nagyon jót tett neki.
Ma nagyon örült amikor kimentem a Bundit kiengedni a kenneljéből szal jól érzi magát. Én is jobban vagyok. De még nem 100.
Végre gyakorolhatok Huncikával egy keveset. Sajtból kevesebbet kap és száraz jutiból többet akármennyire nem szereti.
Sok pozitív visszajelzést kaptam a videóra. De volt akinek túl gyorsak ovltak a vágások ezért csináltam egy iylen lassu vidit. Hunorról, az ügetéséről és a vágtájáról. A zene is viszonylag illik de nincs időzítve. Remélem tetszik holnap hozom a gyakorlós vidit amiből részletek már voltak a gyors vidiben de csak rövidek.
A felbontást megint csak állítsátok át 360p-re

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése