2011. január 19., szerda

Híreim

Hétvégén készült naplementésHunoros kép :D
Vasárnap óta nem írtam. De minden nap gyakorlunk és minden nap kábé ugyanazt tudnám írni. Nah de most vannak híreim:
Hunor megtanulta a másik irányba való piruettezést is a "Pörög"-öt. A Forog gyors gyakorlatilag a hátsó lábait alig mozdítja közben.
Kipróbáltam a pacsit úgy hogy nem a kezembe adja hanem csak a levegőbe felemeli a mancsát. Hát valami eszméletlen jól néz ki. A fejénél magasabbra emeli és szinte szélvihart kelt vele XD. Mind ak ét lábbal megy és jaj nagyon jól csinálja.
Ül,fekszik,fel,áll,marad ésatöbbi azaz az engedelmességis feladatok mennek szépen. A Crossing paws azaz a lábkeresztezés perfect csodás.
Elkezdtük a "mellém"-et azaz az igazodást. Elöttem áll és engem megkerülve mellém leül. Legalább is a 101 kutyatrükkbe leülteti és én is jónak láttam h leül nem pedig csak oda áll. Már nem kell aj utalmat körbevinnem mind a két kezemmel elég az egyikbe tartanom és már leül de persze magától még nem csinálja meg. Érezni azonban h egyre jobb az agya egyre gyorsabban fog fel dolgokat.
Nem írtam még de a Hunor az elején ki nem álhatta ha a száját piszkálom. De amikor relaxált mindig egy picit megnéztem a fogait és mára már szépen hagyja h lesegessem a protkóját.
Játék: még mindig nagyon szereti a plüsskutyuját. Sőt otvább megyek. Ő fekszik és én a feje felé dobom de kicsit feljebb és tök jól elkapja xD. Majd egyszer tovább fejlesszük. Totó már a felpattanó labdát elkapja a levegőben. Ha már Totókánál tartunk: tegnap nagyon aranyosan odakuporodott mellém-rám tv-zés közben h alig láttam a tv-t de ki tud ellenálni azoknak a barna szemeknek?

1 megjegyzés: