2011. január 13., csütörtök

Pörög avagy piruett másik irányba

Hunorlábak mindenütt
Hunor megvilágosulása után egy edzést csak a tanult dolgok gyakorlásával tölröttük. Teljesne tudja a lábkerseztezést. Nagyon! Ez meglepő de tényleg még mindig nem tudok kitérni belőle.
Ma elkezdtük a piruettet másik irányba amit a "pörög" vezényszóval tanítok ugyanúgy ahogy Totónál is. Nagyon gyors tanulás lezs ugyanis a Kerül is erre felé van csak most ugyen incs dolog amit megkerüljön. Ma már volt h ment nagyobb ha nagyobb kört tettem meg a kezemmel. Vigyázok h ne keverje össze a foroggal sem.
Állva mondtam neki marad. Tegnap is meg ma is olyan gyönyörü standard beállásba állt h csak lestem. Farok lábak közt, hátsó lábak szépen állnak, mind an égy lábon testsúj. Ez igen mondom magamba.
Egyébként ténylegm idnen jól megy és nagyon büszke vagyok rá.
Eszembe jutott még tegnap h van olyan kutya aki a plüss játékokat jobban szereti. Itt jön Hunor esete a jodlizó kutyával.
Mit takar? Még régebben táphoz kaptunk egy hózentrógeres, tollas kalapod, jódlizó plüsskutyát. Ami ha megnyomod kakor jódlizik. Hát Hunor mikor először nyomta meg úgy hogy hangot adott ki igen meglepetten nézett. 3 menet után már megszokta a hangot. Ma is játszott vele és nagyon szereti aminek külön örülök. Csak néha már-már zavaró a hangja ezért nem hagyom oskáig nála, had sóvárogjon utánna XD.
Totó tréning terén. Hó ebbe mennyi T volt XD. Nah szóval kezd menni a lábemelgetés lépés közben de zaért még kézzel kérnem kell h adja fel a lábát de haladunk.
Holnap végre péééntek. Hétvégén itthon leszek és kutyáázok.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Amikor írtad, akkor tetszett meg ez a trükk, Lizinél meg a videót láttam. :D Igaz, megbeszéltük a hugommal, hogy ezt a trükköt ő tanítja neki, én meg addig gyakorlom vele a frizbit.

    VálaszTörlés