2011. január 16., vasárnap

Szép az élet ha agara van az embernek /új képek/

Hű annyi mesélni valóm van hogy nem is tudom hol kezdjem.
Pénteken voltunk fodrásznál. Nem meséltem még de úgy 1 hónappal ezelött elmentünk nekik kiskutyát választani. Berni pásztort. Egy nagyon nyugodt, értelmes kiskutyut ávlasztottunk aki a legnagyobb volt mind közül. Hát most meglátogattuk. Nagyot nőtt és Leonárd/Leo lett a neve. Irtó okos: ül fekszik pacsikat osztogat. Egy tündérbogár. Hazaértünk és az összes kutya ledetektorozott minket szemrehányó tekintetekkel XD.
Tegnap pedig felvettem vidire egy edzést. Csak roszs lett a háttér így nem tudom feltenni. Majd megpróbálok ma jobbat. Hunor nem volt hajlandó a sáros fűbe leülni..hát iylet sem láttam még. Finnyás...
Aztán elindultunk a hegy felé. 10m-es próázzal...mondanom sem kell h tiszta sár lett. De csináltam sétálós vidit is.
Elértünk a hegyünkhöz /anyám kint volt/ és lementem a füves placcra mondván kéne már egy futós felvétel. Akkorát játszottunk XD nagyon jó volt. Először a pórázon ovlt egy csomó és elkezdte kergetni mint valami műnyulat. Aztán én voltam a vadászat tárgya és most megengedtem a harapdálást és ugrálást is egy kicsit mivel nem okozott fizikai fájdalmat. Volt h majdnem ah átamon landolt. Ez utóbbi meg is lett örökívte. Aztán a napsütésbe a placc közepén lefeküdt én meg fotóztam. mit nekem vizes-sáros fű? Egy jó fotóért mindent. Aztán volt h otthagytam és leültem viszsanézni a dolgokat mert láttam h biztos nem megy onnan el.
Aztán volt h ott állt melettem, nem fogtam a pórázát hanem csak simogattam. Jól elvolt, nem tágitott mellőlem ami nagyon jól esett.
Visszafelé már a rövidebb pórázzal mentünk megelőzvén a még jobban sarasodást. Nagyon szépen jött. Felültettem egy fa repülő szárnáyra és maradba otthagytam h le tudjam fotózni és zsépen ott is maradt. Nem éfltem h elrohan :D. A lábhoz is nagyon jól ment. Odafele mondjuk próbáltam kevés sikerrel de visszafelé mint az álom.
A faluba ugatott egyet a bordereknek egyébként kussba volt. :D
Otthon meg a NÉGY kutya csinált egy nagy vágtát és fel is vettem ohohoooo..... meg Bundi vs. Hunor kétlábon űllós játékos verekedés is meg lett örökítve.
A mai nap termése pedig 100 kép vidikkel együtt XD. Van benne napsütéses Hunor, Hunor szem, fekvő Hunos, hülyekép Hunor XD.
Egy nagyon jó nap volt. Remélem még sok ilyen lesz.




























































3 megjegyzés:

  1. fuu. nagyon jók lettek a képek!! *-*
    Hunor meg egyre szebb és okosabb. :DD
    majd felrakod a vidit is?? ^-^

    VálaszTörlés
  2. Tényleg gyönyörűek a képek! Olyan édes Hunor, hogy ilyen kis nyakigláb:D

    VálaszTörlés