2011. január 29., szombat

Ez lesz a következő

Nos bár nem vagyok otthon. Rengeteg ideót néztem h min kell még csiszolnom és fórumon is kérdezgettem. A következő midnenképpen kell a lábhoz-nál. Hogyan is akartam enélkül megtanítani? Bár eddig még senki sme mondta h ez kéne de én úgy gondolom h elengedhetetlen.
Itt a vidi:



Nos a lényeg ugye az hogy a kutya első lábai kezdetben egy könyvön vannak és a hátsó lábaival lépked körbe. Így megtanulja a hátsó lábait is rendesen koordinálni. Ez egyben jó mert ugye fodulásnál elengedhetetlen ha a kutya épp belül van másrészt jó mert így könyebb a hátramenetet majd megtanítani.
Szóval ezt fogom elkezdeni vasárnap amikor hazamegyek.

A másik h az áll-on csiszolni fogok hogy tényleg ne lépjen el ha messzebb megyek és a levegőbe pacsin is csiszolok h meszsiről is csinálja és úgy is ha az egyik oldalán állok. De ezeket persze nem egyszerre. Amelett h a vidiben látotatt megtanítaom amelette egyik nap foglalkozok kicsit többet az "áll"-al és másik nap kicsit többet a pacsizással.
Sztem igy nem fogom megeröltetni és a gyakorlások is kicsit rövidebbek lesznek.

Más: sok videó között bukkantam rá még régebben honey-ra a Dán Dogra. Hihetetlenül okos nagyon jó dd-s kutyus és ő sem sieti el a dolgokat :D Ebben hasonlít Hunorra.
Most elkezdtek vele agilityzni hát valami haláli aranyos :D Egyedül a kúszó nem megy neki :D
Mindesetre hozok egy profibb dán dogról vidit :D



Páran fórumon mondták h az agarak nem fordulékonyak meg h nagyok ahhoz hogy két akadáyl között szépen elférjenek. Hát akkor egy dán dog mi? Ez ak ét kutyus nagyon nagyon inspirl és ha megnézem a videóikat akkor tudom hogy mi is meg tudjuk csinálni :)

Egyébként melyik videó amit nem lehet megnézni? csak mert nekem indegyiket behozza rendesen :S

1 megjegyzés:

  1. Lehet brámilyen kutyával agilityzne, de vannak fajták amikkel nem lehet minden eredményt elérni, és agárral is lehet agilityzni hobbi zinten, éppen mint egy doggal, csak épp nem biztos h világbajnokok lesztek ;D De versenyeken is lehet elérni eredményeket, csak egy kicsit a pályán is mulik szerintem . ;DD {saját vélemény:) }
    Utolsó mondat alatt nemtudom mit értessz, de
    vannak videók, amiket a hangfájl miat letiltanak =S

    VálaszTörlés