2011. január 24., hétfő

Dokinál jártunk

Hát ma a 2. bejegyzés de hál' égnek ez valamivel vidámabb talán. Köszönöm mindenki jókivánságát és nagyon jól esett, hálás vagyok :)
Ugyan délután is még nem volt olyan mailyen lenni szokott de javult , ettől függetlenül elvittük a dokihoz. Egy cica volt a rendelőbe megy egy kutya akit késöbb majdnem megfolytott a gazdája mert a nyakörvénél fogva húzta be szegényt, ráadásul a Hunorral érdeklődtek egymás iránt és mégcsak össze sem szagolhattak.
Aztán jöt tegy hatalmas roti. Hunor játszott volna de a roti agresszív volt. Pedig ekkroa kutyánál az veszélyes.
Közben nem győztem szólni a Hunornak hogy üljön le. Hangtalanul kézjellel kértem egy pacsit. Á mondom úgy se....erre legugolok és a ávllamra teszi a mancsát jaaaaj :)
Aztán sorra kerültünk. Először a doki hozott egy kis zacsi kaját és odatartotta a Hunornak...hát édesem kézzel,zacsival együtt megette volna :D
Aztán megtapogatta a hasát ami mint kiderült nagyon érzékeny és azt mondta gyomor hurut. Vagy megfázott vagy benylat valamit. Kapott két injekciót amiből az egyik nagyon csipett neki. Szegény fél óráig ott bőgött. Aztán még kapott egy másikat de akkor már csak hisztizett.
Holnap egy körül kaphat kaját és ha nem javul eljön a doki és ad neki antibiotikumot.
Kifelé menet már sok kutya volt. A roti mellett elsuhantunk és a kijáratnál volt gey némtjuci meg valami bull szerüség. A bullal összeszagolt de nem volt semmi jaj olyan happy voltam.
Egyébként kocsiba oda is és vissza is okos volt.
Örülök h nem komoly és remélem hamar rendbe jön.
Egyébként engem meg kiírtak 1 hétre a suliból. Szal tudom kúrálni az ebet.

1 megjegyzés: