2011. január 1., szombat

Kalandos éjszaka

A legutóbbi bejegyzésem után nem sokkal igen közelről löttek fel egy rakétát. Így ideje korán még mielött bármi érdemlegeset csináltam volna ami tervbe volt, be kelett hívnom a kutyákat mert Bundi őrült módjára két lábon kapatra az üvegajtót.
Hunort és Totót egészen éjfélig nem túlzottan izgatta a dolog. Mondjuk bent a bUnid is jobban elvolt. Megörökítettem bizonyos időközönként a pozitúrát, h h deglenek a kutyákok a szobámban. Hamarosan megszerkeztem aztán feldobom jútubra.
Néztünk Csodálatos kutyadokit is mertm ind a kettő fő csatornám ilyen hülyeségek mentek. A legjobb rész volt eddig hisz Cesar eggyütt dolgozott a lovakkal suttogó Pat Parellivel. Hát irtó jó volt, ahogy együtt dolgoztak. Itt vettem észre valamit. mondta a Cesar h a lovak nem zsoktak vezetők lenni de ők most azzá teszik, úgy hogy a ló ment elöl ak ét problémás kutyuli meg mögötte.
Tehát teljesne évletlenül amikor Kiskegyedékkel mentünk ki terepre teljesen jól csináltam hoyg a ló után s nem elötte mentünk.
Visszatérvén... Hunor is elég jól elfeküdt itt meg ott. Amikor ettünk kint a konyhán nyitva hagytam az ajtót és mondtam Hunornak h marad. Hallodta a kaja hangjait xD. De esze ágában nem ovlt kijönni tehát megajándékoztam egy sajtos ruddal.
Persze a falka is kapott virslit. Egy pár szemet, csak az a bökkenő h Hunor úgy gondolta, neki le kell lopni az egész tányérnyi virslit. Kétszer kaptam rajta másodszorra lehúztam a pultról le a földre és addig ott tartottam amig meg nem adta teljesen magát. Pedig már úgy örültem hogy régen lopott a kutya.
Jött az éjfél és Hunor a legnagyobb durrogás közepette úgy gondolta h ő kijön velünk. Hát orszs ötlet volt. Az első rakéta amit au utcából inditottak jó nagyot szólt és az agaram mérgezett egér módjára elkezdett a ház körül futkosni, ugrálni és ugatni.
Beimporítottam a házba amit nem tartottam jó ötletnek de csak nem lop addig semmit amig mi a kis ártalmatlan pattogó, világító izéinkel szórakozunk.
Közben be-benéztem a házba és Hunor rendkívül jó helyet talált magának a rejtőzködésre: a zuhanytálcát. Ott feküdt nyugiban míg a másik kettő futkozott a házban.
Egyik ellenőrzéskor mind a három kuyta za íróasztalom alá volt préselődve. Nem tudom hogy csinálták XD.
Totót legyőzte közben ak iváncsisága és kijött velünk. Aztán szépen visszaállt az ajtóba: mondván neki ennyi elég volt.
Miután a szomszédaink kifogytak a municióbol bejöttünk, kicsalogattam Hunort az uhanytálcából és ismét a szobámban pihentünk.
Kevésbé viselte meg mint először gondoltam. Valójában maikro ak özelieknek vége lett és a szobámban voltunk ismét tök nyugisan pillézett.
Kettő fél három körül hálósipka hadművelet. Bundi kint aludt mivel a kenneljében biztonságban van, de mivel Hunor hol bement a házába, hol futkozott körbe-körbe úgy döntöttünk hogy Totóval együtt őt is bent altatjuk.
Hát mondom jó. Kipakoltam minden ehetőt a szobámból és mondtam Hunornak. fekszik, alszik nem mozdul XD.
Hát így is lett egészen hatig. Igaz addig is csak felületesen aludtam h ha felkel akkor futás ki mert nem mondom h szobatiszta az eb XD. De hahoz képest jól elvolt.
Hatkor kiküldtem és el is nyugodott kint a házában, feltételezem. Mivel hatkor már nem durrogtattak. Utánna tudtam nyugiban aludni XD
Szóval kalandos egy szilveszter volt. Volt akinek mondtam h a kutyákkal szilveszterezek és nem nagyon értette miért is jó ez. Nekem jó volt együtt feküdni a három döggel XD.
B.U.É.K. mégegyszer mindenkinek. Délután hozom a nem túl érdekfeszító vidit XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése