2011. január 2., vasárnap

Hószállingózás

Szép kutya + szép táj :)
Egy kicsit esett a hó amíg elmentem a szünet utolsó hosszú sétájára. Pőersze h mire hazaértünk állt el. Nah de Hunor nagyon okos volt. mindig be tudtam hívni, a lábhoz az elején irtó jó volt a végén már nem annyira de lemegy. Gyakorláskor minden oké volt és maradnál azt csináltam hogy leültettem, körbejártam és mikor elemntem melette kiadtam a feksziket és nem álltam meg. Hát meg is csinálta ami meglepett. Okooos. Midnen más jól ment érintnél már ügetett a kezem után XD.
Ami a kerítésnél ugató kuyták illeti csak egyet-kettőt nyüszörgött aztán abbahagyta. Szóval haladtunk.
De a lopkodás....állandóan kopog az ajtón és ha rászólok sem hagyja abba. Aztán ha bejön meg első hogy feláll kétlábra za asztalnáél azán amit talál megzabál. Nem igaz h nem tudom már lezsoktatni erről. Ha rászólok még mielött megtörténne és csak gondolkodik rajta akkor okés de ha már benne van a sürüjében inkább csak gyorsabban eszi a dolgot amit talál. ÁÁ egyik baj elmegy előjön a másik.
Ötlet? valaki?
A másik meg hogy olyan hamar elment a szünet...megint sötét lesz mire hazaérünk és ááá. Tegnap azon gondolkodtam /tegnap is sétáltunk/ h valószínüleg van aki több mozgást tudna adni a Hunornak és csak remélem h ezzel is beéri. Büntudatom van hétközbe h nem tudom elvinni sétálni :(
Valamit lát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése