2011. április 21., csütörtök

Apport :O

Juj hát olyna de nagyon boldog voltam. Ha rágondolok most is kül az a vigyor az arcomra XD. Tegnap elöttu gyanis hatalmas áttörés történt.
Gyakoroltam Hunorral az udvarba, addig Totó meg Bund bent volta a házban. Keveset gyakoroltam a trükköket mert délelött már mutattunk párat két vendégnek akik jöttek. Akkor is volt egy ari jelenet. Hunor ül elöttem, Totó odajön beül a lábai közé majd elkezd pitizni. jaj hogy egyem meg. Annyira édesek voltak. kár hoyg nem csináltam képet róla.
Nah viszsatérvén. A került gyakoroltam az ebzettel meg a lábhozt. Szemkontaktus nem nagyon volt de szépen jött bár nem volt annyira összeszedett ezért a kanyarok nem voltak valami szépek. Aztán kint ovlt egy stoki. Billegett de azért mondtam Huncikámnak hogy "könyv" és ráált az első két lábával. Billegett de amint ráállt egyből ráklikkeltem.
Aztán elővettem a frizbit. Egy jó ideje nem volt elöl ezért nagy reményeket füztem hozzá. Először egy kétszer a kezemben volt és húztam az orra elött. Ha ráhrapott klikk+jutfal. Aztán úgy éreztem hoyg jöhet a kövi fázis. A guritás. Hát először lassna és kicsit gurítottam és elkapta még gurulás közben. Bár nem mindig. Már ez is haladás. Ráadásul ha megállt akkor is odament, és felvette a földről. Jólvan mondom elteszem a frizbit mert volt egy hosszabb gurítás amit elkapott. Letettem a padra. Utánna ki akartam menni a füves placcra megfuttatni az ebzetet. Ahhoz viszont be kelett mennem a kulcsért.De mégm ielött elindultam volna. Hunor odament a padhoz, felvette a frizbit. Én egyből ujjongani kezdtem hogy: hozd ideeeeee. Úgy három lépésre voltam tőle. ÉÉÉÉs odahozta majd al ábaim elött letette. Hatalmas ujjongás, klikkelés geyből, jutalomfalat dömping. Hát úgy ugráltam meg ujjongtam neki hogy ha azt valaki látta hülyének nézett XD.
Ezek után az örömök után lementünk a füves placcra. kikéne találnom neki valami más nevet mert állandóan ezt ismételgetem XD.
Nah szóval lementünk több mint a feléig. Már kicsit ment le a nap és több volt az álltzaj de otthagytam /még mindig feküdve/ és ő olyan közömbösen lesegetett. Papucsba elég nehéz volt felküzdeni magamat a placc tetejére. Nah és hívtam. Amikor elindult még mentem hátrafelé és amikor odaért klikk és jutfal és ujjongás XD. Mindez kétszer most is. Papucs miatt.
Anniyra happy voltam. Utánan még játszottam vele. Harapdált uygan de nem olyan erősen, meg huzigáltam neki rongyot. De neki akkor is a kezem kelett. De ilyenkor megengedem neki az enyhébb harapdálást.
Jut eszembe, most hogy kiköltöztünk, itt van egy csomó faanyag. Ami gondolom tudjátok mire kell. Pár ugrót akarok csinálni meg van egy fa asztalka amit pallónak szeretnék. Nem magas de jó hogy megtanulja a zónát és hogy egyáltalán rá merjen menni a szük feljáróra.  De először csak valamire ráteszem a falapot és azon menetem alacsonyan.
Egyébként már nem ugattak este. Csak állítólag negyed 3 kor hajnalban valamit. De akkor a Bundi is ugatott. Totóka meg anyámmal aludt xD. Remélemm ost már megszokják a helyet. Hunor is bement ah ázába, jobban mondva a háza teraszára. Mert odavitte anyám a plédjét. És ahova a pléd megy oda Hunor. Ileltve haova Hunor huzza a plédet oda fekszik le. Hülye gaárgyerek nem is oylan hülye. Megvan a magához való esze az biztos. Két nap múlva 11 hónapos. Egy hónap múlva 1 éves. Közös szülinap és satöbööö. Velem XD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése