2011. április 1., péntek

Agár nyakörv MEGÉRKEZETT!!!

Eredetileg úgy volt hogy most hétvégén nem jövök apámhoz. De aztán megoldjuk úgy hogy zsombaton már hazadob késő délután.
Nah de eljöttem apámhoz. Már az autóban mondta hogy megjött a nyakörv. Beszáguldottam nagyanyámhoz és kibontottam a nyakörvet. Pukkanós védős borítékban volt. S bár 5.000ft feletti lett a végső ára. Nagyon nagyon gyönyörü. Elképesztően szép. Alig tudom levenni róla a szemem. Jó starpabírónak tűnik, am intája gyönyörü. Egyszerüen nagyon jól fog állni Hunornak.

A képek lehetnek homályosak, mert telóval csináltam.






























3 állítható méret van rajta (sztem bővíthető)

4 megjegyzés:

  1. Hú de jól néz ki! Nagyon megy a stílusa Hunorhoz, igazán elegáns lesz benne!

    VálaszTörlés
  2. Húú, nagyon jó, tényleg nagyon illeni fog Hunorhoz. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :)
    Biztos jól fog állni Hunornak !
    Sok képet csinálj róla ;)

    VálaszTörlés
  4. SZIA!
    HOL RENDELTED, ELÁRULOD?
    KÖSZI,

    B. MONKA

    VálaszTörlés