2011. április 24., vasárnap

11 hónaposan

Ez kéne a "Vigyázz a kuyta harap" táblára XD
Igen igen. Pontosan ma 11 hónapos Hunor. Már pár helyre leírtam hogy jövő hónapban gyakorlatilag ugyanakkor lesz a szülinapunk. Hihetetlen hogy 1 éves lesz. Mintha csak most vettük volna ki a dobozból, most látnám magam elött apám meglepődött tekintetét XD.
Nah de akkor kezdem a blogot. Tegnap gyakoroltam Huncikámmal. Gondoltam hogy gey kicsit az agilityre hajazva a került gyakoroljuk messzebről több tárgynál. Kint van egy rozoga szekrény, meg az etetőtál tartóját tettem még ki. A került elvileg csak egy oldalról tudja de a másik oldalról is megkerülte, ha másik kezemmel mutattam. Nagyon meglepődtem. Elég gyorsna is ügetett. Variáltam mikor melyiket, milyen irányból kerüli meg. Nagyon ügyes volt és lelkes persze.
Aztán a lábhoznál kicsit előre ment, lábrapacsinál nem mutattam csak mondtam és a lábmat tettem oda neki. Rövidet gyakoroltunk.
Ez után kimentem vele a füves placcra. Volt nálam három darab anyám félresikerült piskótájából. Egy nagyon futós behívás sikerült utánan nem maradt helyben annyira kelett neki a piskóta. Egyszer még maradban hagytam aztán volt még nálam piskóta. Így elengedtem a pórázt,de nem vettem le róla. Szaglászott, amikor hívtam odajött de mindig volt nálam valami ami leköti a figyelmét, attól függetlenül hoyg egy picit szaglászott is. Lényegében el volt engedve. Nagyon nagyon büszke vagyok rá, mert az utóbbi időben sokat fejlődött. Jót tesz neki a pihenőnap két gyakorlás közt, a játék és hogy sokat vagyok vele.
Egyébként maikor tegnap hazajöttem olyan nyugisan de örült nekem mert bújt hozzám a drága.

Ma reggel abból a rozoga szekrényből kiszedett némi papirszemetet xD. Az ovlt za első programom, hogy azt összeszedjem. jah meg nem győzöm a vizestáljukat újratölteni mert ez a teve mindig megissza.
Majd elfelejtettem mondani. Még tegnap kipróbáltam hogy hallgat-e a "helyedre" parancsra. Azt nem nagyon tanulta de odamentem a háza elé és mondtam neki hogy: oda be helyedre - és be is ment a teraszra. Édesem.
Visszatérvén a mára. Ma elvileg tanítási szüneti nap van. /viszont jönnek unokatesómék elvileg szal nekik mutatunk pár trükköt/ De semmi Húsvéti hangulatom nincs, feltettem az ebre a szép nyakörvét, a pórázt és lementem vele a "nárciszerdőbe" fotózni. beültetettem a közepére, és mivel most a füle ollan kajla. Télleg olyan volt mint egy nyúl xD. majdnem sikerült egy lila virágot megtartatnom vele de csak a zsájába vette és ledobta. Van még mit gyakorolni de legalább bevette a szájába. Mind1 a fejére tettem. Kicsit lányos de hát ez jutott eszembe. Aztán amikor sétáltunk a füves placocn kétszer is árjött a "seggbelőttek" szindróma XD. Ami annyt takart hogy lemaradt mögöttem pórázon majd kilőtt. Szerencsére leesett neki hogy rövid a póráz így lelassított még mielött belerántot volna a nyakába a póráz. Nem akartam elengedni mert látszott rajta hogy most szeleburdi, de azért haláli volt. Dem odnom annyira észnél volt hogy nem rántott bele a nyakába.
Bent az udvarban volt nagy "öldöklés". Bundi hanyatt....Hunor fekve lefogja és a nyakát harapdálja de csak finoman XD. Volt fogcsattogtatás, kergetőzés, rongyrázás. Hunro mondta a magáét. Amit fel is vettem majd feltöltöm a vidit eredeti hangal mert azt hallani kell.
Hát egyenlőre ennyi.
Mindenkinek nyugis, kutyás Húsvétot kívánok. És vigyázzatok a sonkára ha olyan kleptomániás a kutyátok mint az enyém XD. Egyenlőre még nem evett meg semmit.... egyenlőre.
































Sajnso az árnyékok elég rosszak néhány képen :S




















Sötét ugyan de <3

















1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a kutty! Kíváncsi vagyok az "öldöklős" vidire, úgy látszik, nem csak képek alapján birkóznak úgy, mint az enyémek:D Nálunk is állandó morgás, fogvillogtatás, miközben pankrátort megszégyenítő ugrásokkal "támadják" egymást:)

    VálaszTörlés