2011. április 6., szerda

Tavaszias képek, gyakorlás, reggeli műsor XD

Először is leirom a mai gyakorlást. Aztán hozok pár virágos képet.
Kint gyakoroltam az ebzettel, főleg a melettem való futást ami külső körön elég szépen ment mindkét oldalamon. A belső kör még nagyon nem ment. De majd csiszolunk rajta. Egyenlőre örülök hoyg ak ülsőn üget melettem. Igazából ezt egy kölyök agilitys vidibe láttam. Ez amolyan előfeladat. Gondoltam kipróbálom. Nem csalódtam az agaramban.
A sima lábhoz ma nagyon jól ment főleg a "turn" résznél. Totál folyamatos volt. Egyszer sme léptem véletlenül a lábára.
A marad is perfektó volt. Amíg bejárt mostohaapám, becsukta a kaput adidg ÜLT végig és csak egyser kelt fel akkor sem mozdult el és viszsaültettem.
A távolról pzcsi cuki. Nagyon jól ment. Szóval le a kalappal elötte. Úgy a lábhozt mondjuk még csiszolni kell hogy a kaja a területen úgy mond kívül van.
Majd elfelejtettem. Reggel az üvegajtón belül mászot két fekete bogár. Hunci KÍVÜLRŐL az orrát az üveghez nyomra harapdálta a függőleges üveget aminek kopogás és irtó vicces látvány lett a végeredméyne XD.


1 megjegyzés: