2011. április 5., kedd

Behívós gyakorlós sétálós

Hát nagyon úgy tűnt hogy ma sem megyek az ebbel sétálni. De aztán még is sikerült. Anyám szokás zserint kivitt a hegyre minket. Bent egy kicsit gyakoroltunk. Leültettem, otthagytam majd mentem egy kört és nem álltam meg melette hanem mondtam neki hogy lábhoz és kívül szépen jött amikor belül fordulós körön mentünk ott adódott egy kissebb gond de amúgy jó volt.
Ma egyébként úgy sétáltam vele hogy két pórázt összeszerkeztettem. A duplakarabinerest és egy simát. Így lett 3m a póráz.
Az elején egy nagyon picit húzott de maikor mondtam neki hogy lassan /bár úgy tünt nem veszi a lapot/ még is lelassított.
Körübellül 5-ször hívtam be 3km alatt. Többnyire úgy hogy kibányásztam jutfalt, klikker a kézbe /amúgy is a csuklómon lógott/ Hunci elöl sétált és megálltam majd behívtam. 1 alkalomkor keltt egy pici póráz segítség amikor biciklis jöt tszembe. Egyszer volt az is hogy nem álltam meg és csak úgy szoltam a Hunornak ő meg egyből hajtű kanyar és jött oda hozzám.
Igazából olyan hogy meglátott valamit és utánan akart volna ugrani nem nagyon volt. Dev egy valamilyen rágcsáló gödrére szépen lecsapott. Bár onnan is könynen eljött.
Már a faluba érve a bc-k elött elmenve kipróbáltam hogy jön-e lábhozban. És jött. Bár volt hogy a kezemet nézte amibe a jutalomfalat volt...egy pillanatra sem kalandozott el a figyelme az elég intenzíven ugató bc-k felé.
Ugyan az utcánkba befordulás elött a tacsis kerítés megint nagyon flekeltette az érdeklődését...két vakkantáéssal elintézta a dolgot.
Az utcánba hosszú pórázon jött de mindig nézte hogy kap-e valamit így a végén jutalom képp.
Bent simán le tudtam róla venni a nyakörvet, szépen megvárta. Aztán játszottak egyet Bundiékkal.

Aztán nem sokkal ezután Totót behívtam. Mondom addig lefoglalja magát amig én tanulok. Nah a tanulásból lócitrom sem lett. Totó szeretetrohama jóvoltából. XD. Belemászott az ölembe, nyalogatott ezerrel meg minden. Hülegyerek.
A helyi újságba kell cikket irnunk és valószínüleg a magyra kutyafajtákról fogok írni egy rövidke cikket. Abból kiindulva hogy volt olyan aki azt sem tudta hogy létezik olyan hogy magyar agár. A vizslákat, a kuvaszt, a komondort és a pulit szinte mndenki ismeri....de a pumit a mudit a magyar agarat sőt még talán az eredélyi kopót is sokkal kevesebben.


1 megjegyzés: