2011. április 12., kedd

Költözés szombaton

Először is egy érdekes hasonlattal kezdeném a mostani blogot. Azt vettem észre hogy Hunor és Bundi úgy játszanak/játékosan verekednek mint a zebrák XD. Azok is a másik lábát harapdálják néha hogy térdre kényszerítsék, azok is állnak két lábra vagy csipkedik am ásik nyakát futás közben. Szóval ak utyáink úgy verekednek mint a zebrák.
Ami a mai gyakorlást illeti hááát...szo-szo. A forog pörög ari volt illetve a pacsi/másik ment úgy hogy csak a lábamat tettem elöbbre a kezemmel pedig nem mutattam. "turn"-nél úgy nézett mint aki sosem hallodta még ezt a parancsot....elő kelett vennem avalmit amire ráállt. Kész voltam. Elkedzem a csehes beüléshez bevezetni a vezényszót nehogy az keverje meg.
A frizbit is elövettem mert ugye tegnap nem volt gyakorlás. Ügyi volt egyre több ideig tartotta, meg felvette a földről, ráharapott, húzta. Érdkeli egyértelmüen...vagy a kajáért bármit megcsinál.
Újfent náthás vok és elég rekettes a hangom :S. Nem tom mikor fáztam meg de ááá....utállom. Ráadásul szar az idő szóval ma Hunoros tv nézés volt egy kicsit.
Ami a blog címét illeti. Nem nem a blog költözik, hanem mi. Ki a hegyre. Szombaton jön a költöztető autó. Hunor nagy valószínüséggel kap egy új fullextrás házat. Terasszal és felnyitható tetővel a jobb tisztíthatóság érdekében. Bár még meg kell nézni hogy elfér-e benne de nagy valószínüséggel igen. Majd hozok picskört.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése