2011. április 26., kedd

Mindenféle jó

Hát az előző blog délutánján még történt egy s más. Először is csak anyám nővére és a nagymamám jött látogatóba és bátran kiültek az udvarra beszélgetni. Én annak ellenére hoyg nem nagyon figyeltek kértem pár trükköt az ebzetemtől. Első érdekesség az volt hogy mikor pacsit kértem odajött a Bundi is és az agárgyerek meg az ő hátára adott pacsit. Jaj annyira édesek voltak. Mostanában annyira jól kijönnek egymással.
Aztán mondom Hunornak hogy "kerül" és az azstalt mutatom ami körül ülnek. Elsőre megcsinálta és magának talált utat. Nem kelett mutatni utvonalat. Jajj drága.
Végül a mai nap jó dolgai közt a legjobb XD. Lementünk virágot szedni és megkértem anyám hogy lent a füves placc legalján fogja meg a HUnort. Én felfutottam a tetejére. Az ebzet alig birt magával. Aztán hívtam és wuhuu. Az aztán sprint volt. Csak 30m de tyűűű XD.
Tegnapi nap folyamán reggel gyakoroltam Huncival egy picit. "Agilityt". Igazából két zsék közé alulra a seprü meg két akadály plussz az a rozoga szekrény kerülni.
Hát nagyon lassu volt  drága. Délelött geyébként sme aktív de legalább már azt is tudom. De hát attól függetlenül mindent megcsinált amit kértem. Került így került úgy, átment az akadályon még lábhozban is xD. A lábhoz nem ment annyira jól camogott melettem nuku szemkontakt Ezért hirtelen fordultam többször. Dek iderült hogy figyel ő rendesen. Meglepett. Annak ellenére hogy nem látszott rajta nagyon koncentrált.
Délután elmentünk a víztározóhoz sétálni. Sajnos kutyából csak 3-at láttunk abból is cska egy goldenhez voltunk közel de nem tudtak összeszagolni. Mert a oglden ugyan szabadon volt de elöttünk mentek jóval. Hunci persze szivesen ismerkedett volna. Ennek ellenére "fel tudtam venni" lábhoz-ba szemkontaktal. De cska egy rövidke időre haladunk attól függetlenül.
Hallodtuk a mellettünk elemnő embereket. Volt susmorgás hogy miylen szép az ebzet. De volt aki direkt hangosan mondta hogy milyen sovány xD. Hát neki ilyen az alakta. De ráhagytam az emberre.
Huncikát érdekelte a víz de nem ment bele. A madarak is nagyon érdekelték volt egy nagyobb rántás de amúgy kulturáltan jött.
Egyébként a szép nyakörvébe és bőr pórázzal vittem. Nagyon csini volt.  Meg az autóba is szépen viselkedett. Ki hinné hogy még csak 11 hónapos most komolyan?XD
Estére megjött a rossz idő. Ma is elég ramaty de sztem délután gyakorlok vele egy kicsit.
Totó jelentés: van az udvaron egy pad. Két hordó az alja. Az egyikbe valami fészek van. Bátor madár elvileg egy cinege. Három napja napközben az a legjobb elfoglaltsága az ebnek hogy fekszik és örzi XD. Mindig lekésnek a kiszállásról. Leleményes madárka. Kitartó Totó XD

































Hunor a háza teraszán





























Kicsit sötét :S

1 megjegyzés:

  1. Igen jó lett ez a kép Totóról!
    Újabb hasonlóság Bruncival, ő a madármániás (pontosan mindenamimozogmániás) is, képes odafagyni valahova és csak várni, bár ő közben ugat is (mintha a madár erre lejönne...). Egyébként nem semmik a madarak sem, annyi eszük van, nálunk a kutyaudvaron lévő tujára fészkeltek, mivel oda ugye nem jár macska... Aztán mikor az ebek esznek, akkor száll le erre az udvarra is gyűjtögetni:)

    VálaszTörlés