2011. április 10., vasárnap

Gyakorlás ma, lovas képek tegnapról

Hol is kezdjem. Mondjuk ott hogy Hunor megint kleptomániás volt, mostohaapám felelötlen és anyám ebédje bánta a dolgot. XD. Sajnos tettenérni nem tudták szal leszidva sem lett....
Ez egyébként akkor volt amikor még nem voltam otthon.
Aztán hazakászálódtam és gyakoroltam is Hunorral egy kicsit. Az alap dolgokon felül elővettem a frizbit. Ráharapott, aztán meg a szájába adtam teljesen és a labdához képest több ideig tartotta így sikerült elkapnom a pillanatot és klikkeltem.
Szóval ügyi bügyi volt a drágám. Úgy imádom XD.
Totó: nagyon szépen megy neki a lábszlalom midnen nap kérek tőle valami trükköt mostanában. mostohaapám mondta hogy tegnap egyszer csak odaállt leé a kutya és magától csinált egy forogot, egy pörögöt és egy benget. Magyarán produkálta magát.
Más. Gondolkozom egy fotóblog megalapításán xD. Annyi offot teszek mostanába ide hogy muszáj lesz. Vélemény?
Tegnap forgattam al ovardába barátnőmmel az év végi kisfilmemhez. Csináltam pár fotót bár most sokkal kevesebbet mint szoktam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése