2011. április 2., szombat

Nyakörv próba, gyakorlás, videó

Szóóóóval. Először is délután megszerkeztettem a Hunoros, jutfalkeresős vidit maibe gey kis agyamentség is van. Meg ahogy nagymamám mondaná: végén az X faktor :D.




Délután pedig hazaértem. Első az volt hogy felpróbáltam Hunorra a nyakörvet. A legkissebbre állítva jórá az egyel nagyobb már kicsit nagy szóval happy van.
Aztán átvedlettem és kimentem vele gyakorolni. Mostohaapám nővére kertészkedett de ez minket nem zavart.
Először lefotóztam az ebet a nyakörvben, aztán gyakoroltam vele. Az elején még a zsebembe volt a kaja aztán letettem a terasz szélére. Tudta hogy nincs nálam kaja. De lábnál nagyon szépen jött. Nem olyan simulósan mint pl egy németjuhász de nagyon meg ovltam vele elégedve. Még kezet is lengettem. A hátra arc és a turn jól megy kívül még kicsit sokat fordul megállásnál egy lépéssel késöbb kapcsol. De nagyon ügyes volt. Úgy örültem hogy tök messsze volt a jutalom de szépen figyelt rám. Ez volt a cél ugyebár :D
Aztán kicsit engedtem hoyg harapdálva játszon velem. Majd leállítottam és megfésültem. Annyira nem vigyáz magára. Van egy seb a lábánál a fején megm ég nem gyógyült be. Ej ej...olyan hadisérülten néz ki de hát nem zavarja, nem fáj neki ezért nem is nagyon foglalkozok vele. Mindegyik szépen gyógyul. Valszeg a durvább játékok lehetnek a sérülések okai.
HÚÚ holnap forgatás, Hunor, új nyakörv hazsnálat :D :D


2 megjegyzés:

  1. a videó nagyon szuper és a nyakörv is csodásan illik Hunorhoz, aki nagyon ügyes. *-* Röviden a lényeg. :DD

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett a videó. ^^
    Hunornak nagyon jól áll a nyakörv. :)

    VálaszTörlés