2011. április 20., szerda

Az elmúlt napok eseményei

Pihenés: még otthon
Egyáltalán nem tudom hol kezdjem a mai blogot. Illetve az elmúlt napok blogját. Talán ott hosz szombaton jött a költöztetőautó. A Hunort meg a Totót adidg bezártuk az egyik kennelbe, ne zavarkolódjanak amíg pakolunk.
A költöztetőutó útkközben felvette Hunor fullextrás házát ami a legnehezebb darab volt az összes bútor közül XD. 4 ember alig birta el.
Majd vasárnap,hétfőn és kedden ebéd után mindig kisétáltam a Hunorral. Pakolásztam, ő addig lent elvolt magában. Séták során edidgi legokosabb, legnyugisabb formályát mutatta. Annyira okos volt, nagyon büszke voltam rá.  Vasárnap levittem a füves placcra, ugyan csak szárazkaja volt nálam azért az is felkeltette az érdkelődését. Először nem olyan messze hagytam maradba, fekve /mert úgy jobban megmaradt/ és felérve a "etejére" hívtam. Csak úgy vágtázott felém. Ezt megcsináltam háromszor aznap, szombaton kétszer. Egyszer fotózósan egyszer videósan. Itt már több mint a feléig levittem de mivel nagyon meleg volt csak egyet vágtázott fel, pont a videónál. A másodiknál már csak ügetett. Örültem hogy jött és persze hogy helyben maradt pedig sok volt a zavaró tényező, meg jó meszsire eltávolodtam.
A másik újdonság hogy az eldobott dologkhoz most már odamegy és felveszi. De csak ennyi, ha nincs a tárgyba/fadarabba érdekesség akkor ledobja. De ez is már nagy haladás.
Következő dolog amit még modnani akarok hogy hihetetlen hoyg össze tudja "csomagolni" magát. Magas kutya, nagynak tűnik de egy pici gombóccá összerakja magát. Olyankor nagyon aranyos :D
Kedden aludtunk először a hegyen. Az elején /világosban/ úgy tünt nem lesz semmi zűr. Ám Huncika ovlt olyan kedves és jfélig vagy meddig ugatott. Hol a sötétségbe bele, hol egy másik kutyának valahol a messzeségbe. Hát nem tudtunk vele mit csinálin, bent nem maradt meg, kint meg tutult, de valamikor babahygta valószínüleg naniyra elfáradt. Remélem ma este nem lesz már ilyen....talán megszokja...Ha valakinek van ötlete hogy mit kéne csinálni, szivesen fogadom.

Bundi pihi
Fadarab rágás
Hamm XD








 
Utolsó napi ágyban fekvés otthon

Hunor maradban /onnan futott hozzám/
















Itt már csak ügetett :D















Fekvés: ma












Egy kis off:




























Csillogós bogár XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése