2011. április 14., csütörtök

Narancslé

A tegnap elötti kis kilengés után úgy gondoltam hogy most nem hagyok pihenőnapot, minnél elöbb korrigálni akartam a dolgokat.
Elkezdtem a "turn" helyett a "csehes" vezényszót a beüléshez és nem nagyon venni észre hogy változtattam a vezényszót. No meg nem volt hajlandó a "fel"-t megcsináli. Ezt is korrigáltuk. De kajával a kézben.
Ma megint volt gyakorlás. Egy kicsi sima és több frizbizés. Rájöttem/tanácsolták ha a kezem az álla alá tezsem a "tart"-nál akkor könnyebben megtanulja. És tényleg. Egész sokáig tartja már még azért nem olyan hű de jó de fejlődőtt. Viszont iskerült letörnöm a klikkerrel az egyik körmöm XD.
Gyakorlás után elkezdtem az iróasztalomon lévő kisebb kupi kiselejtezését. Hunor egy ideig járkált utánnam, egyszer majdnem lopott száraz kenyeret. De időben szóltam rá. Aztán lefeküdt és csak nézett. Jó votl igy pakolni.
Jah igen ittam 100%-os narancslevet és ő is jött oda. Hát beledugtam az ujjam hogy kostolja meg. Lenyalogatta. Aztán a pohár aljából pár cseppet a tenyerembe öntöttem és nagyon izlett neki. Nem gondoltam volna XD.
Valószínüleg a kövi pár napban nem lesz blogbejegyzés. Pakolni kell szombatra. De igérem hogy hamar jelentkezek és ha jó lesz Hunor új háza akkor hozok róla képet /remélhetőleg Hunorral együtt/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése