2013. augusztus 31., szombat

5 öltés

Sziasztok :(
Pech szériánk újabb magaslatokba hágott és úgy tűnik az őszbe is belenyúlik. Fuck yeah már bocsánat. Szépen gyógyulgattunk egészen tegnap este kábé hétig, amikor is drága kiskutyám megvakarta magát. Minek okán, nem elég, hogy visszaszakadt a seb, de még a húsába is belekapott és vérzett mint az atyaúristen. Fájni nem fáj neki annyira, mert törölközőstül még pórázt is tettem rá tenni...miért?
Nos mert megjártuk az állatkórházat, hála a Tamásnak. Mert nem elég, hogy belevakart, de még be is gyulladt neki... pedig aztán betadinoztam orrba-szájba.
Jól van, Dia idegösszeomlott de mire a kórházhoz értünk lehiggadtam. Bementünk, vártunk egy picit, Hunor közönségsikert aratott. Bementünk, vénásan altató, fél perc múlva dőlt el a kutya. Fél órás műtét következett, a várakozási idő alatt jött be két csaj egy Yorkival. Szegénykém valamit benyelt, de kiderült, hogy nekik is van egy magyaragaruk. Egyből promotáltam a vasi vadásznapot, jöjjenek csak futni, jó móka lesz.
Letellik a fél óra, bemegyünk, jön az újabb hidegzuhany. 5 öltés...egy bazi hosszú heg, szabadon. Két hét!!!!! mire rnedbejöHET. Rugalmas gézt sajnos nem kaptunk, csak fájdalomcsillapítót meg praktikákat. Sajnos mivel a nyaka alsó észéig lenyúlik normálisan nem lehet bekötni. A fájdalomcsillapító miatt elvileg nem viszkedődne...hógyisne...egyből vakarózott volna hogy felébrett. Meg lopott volna, körtét...szegényem még lábra sem tudott álni de már a pulton lévő körtét szimatolta.
Jól megágyaztam neki a konyhában, a nyeregalátétemmel ami még egyszer sem volt használva de jó szolgálatot tett, amíg le nem feküdtem, és fel nem jött a szobába anyukám ágyára.
Éjjel szépen elaludt, reggel anyukám kiengedte, felügyelet nélkül minek okán persze vakarózott, szét nem kapta de kicsit vérzett. Faja.... kössük be. Házi praktikák egész sora, hátsó lábak összekötve, egyik hátsó láb bebugyolálva, rugalmas gézzel átkötve a nyaka, annak az alja mindenféle sebragasztóval letapasztva....a lélek tartja de egyenlőre jó.
Nyilván nem mentünk sohollárra, nyilván Bükön sem futhat maximum trükkbemutatózunk ha egyáltalán összejön. Idén EGYETLEN EGYSZER sikerült futni, hacsak nem jutok el bödére valami csoda folytán.
Hab a tortán....jövő héten hétfőn kezdődik az egyetem, azaz holnap után.... szóval sürgősen meg kell oldani a kötözési dolgot, meg bent fogom hagyni a házban.
Egyébként, Hunor sosem volt szobatisztaságra tanítva, de félkómásan kikéreckedett pisilni. No meg maikor bementem műtét után hozzá egyből csóvizta a farkát, mert már egy picit magáná

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése