2013. augusztus 6., kedd

Nem fizetett reklám :D

Nos, mint említettem, a mostani talpsérülés már könnyebben gyógyul, mint egy repedés, már alig biceg, szerintem már csak én látom meg a mozgásán. Szépen bekeményedett az a rész, de nyilván futni még nem futhatnak. Viszont így legalább a repedés kérdése is megoldódott, nem kell félni, hogy újra szétnyílik.
Ami pedig a vékony kinézetét illeti: nem turbódiétán van hanem turbóhízlaláson. Ahogy simogatom már kezd visszagömbölyödni, és örülök, hogy amilyen gyorsan lement róla minden, olyan gyorsan jön fel vissza rá. Ami a hasmenését illeti nem igazán láttam a napokban, csak a nyomait ami azért már nem volt olyan vészes. A kedélye is sokkal jobb és még jobban akar beslisszanni a házba mint eddig :D a kis sunyi feje.
Nos rátérvén az érdemi részre /hizlalásból kifolyólag/ egy fél vagyont ott hagytam a Fressnapfba tegnap. Vettem négy darab 800g-os Real Nature konzervet és ezért jön képbe a cím. 699ft/db, ami bár nem hiszem hogy a legolcsóbb szerintem elég korrekt ár érte. Teljesen természetes anyagokból van, minimum 70 + % valódi hús tartalommal. Esküszöm, jobb illata van, mint az eredetileg emberi fogyasztásra alkalmas húskonzerveknek, és jobban is néz ki. Az összes kutya imádja, és szerintem nagyon hatékony. Eredetileg husit akartam venni, de nem találtam még helyet ahonnan vennék itt a környéken, és mivel ez már bevált, ezért nem változtattam. Lehet, hogy így drágábban jöttem ki, de egyszerűbb volt. Rengeteg féle létezik egyébként. Én most nem is figyeltem melyik milyen életkorú kutyának van elvileg, mert egy kis plusz nem árt az Agárgyereknek. Rosszat nem fog tenni a "senior" sem. Szóval én csak ajánlani tudom. Keverve kapja, esténként a kajája felét teszi ki nagyjából. Még vettem egyébként egy Algás multivitamint is mert abból is kifogytunk.
Továbbá következő nagy beruházás, Orsi /Golden Bliss/ ajánlásával egy hexarinse nevű készítmény, ami nekik bevált fogkőleszedésre. Nem egy olcsó mulatság, állatpatikában lehet kapni, de azt mondta, egy életre elég. Hát kipróbáljuk, mert Hunor fogai borzadályul néznek ki megint.
Ami pedig a csöppségeket illeti, cseperednek, és napról napra elevenebbek. Már tudnak lépcsőt mászni nagyon ügyesen és mennek be a házba mint az oroszok :D kint tartani elég nehéz őket. Nagyon nyitott mind, ha hívom őket jönnek, szóval a behívás alapozás már teljesen stimmt. Sőt az egyik heccből pacsit is ad. :D
Róluk majd külön hozók egy képes bejegyzést szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése