2013. augusztus 22., csütörtök

Pozitívumok


Jaj nem is tudjátok milyen felszabadulás most ezt a címet írni :D Nem kell eget megrengető dolgokra gondolni, de azért apró örömök vannak az életben :D
Kezdeném ott, hogy új trükköt kezdtünk el tanulni, ami a "nézz jobbra" vagyis a vezényszó még nem tudom mi lesz de már haladtunk vele, pedig csak két alkalommal gyakoroltam vele. Fura volt megint egy ilyen trükköt tanítani, legutoljára a bólogatás volt hasonló. Ezzel együtt azonban Hunor ismét meglepetést okozott. Ő nem tartozik azok közé a kutyák közé, akik valamit hosszabb ideig ki tudnak úgymond tartani. A hajolt is nagyon nehezen sikerült arra az időtartamra kihúzni, hogy legalább szemből tudjak fotót készíteni róla. De nemhogy az első alkalommal rájött, hogy nem a szekrény ajtaját kell érinteni, nem a papírt vagy kihúzni azt a helyéről, hanem fejet elfordítani és ott is tartani. Jelezném újra: kétszer vettem elő. Az én kis zsenim!
Következő pozitív hír, hogy úgy néz ki műnyufi gépecske működő képessé lett *kopp-kopp* szóóóval heppi van gyerekek :D nagyon zsongok.
A világhírfelé vezető úton ( húha Dia túlzol de nagyon!) pedig haladunk tovább. Mai óriási meglepetés alig egy negyed órája fogadott. Az OH! Happy Grey! (https://www.facebook.com/happygrey) a leglátogatottabb agaras oldal talán (több mint 27.000 tetszik gombbal) az én képemet ( amit a Dóri készített) osztotta meg a következő felirattal: és akkor a lelkem meglátott téged, és azt mondta: Oh hát itt vagy! Téged kerestelek! /szabad fordítás ></ elképesztő több mint 30-an osztották meg amikor ezt a bejegyzést írom már a negyven felé közelít! Több mint 200 tetszikkel a világ minden tájáról!!! Tényleg nagyon örültem neki és meglepődtem amikor láttam. A nevem is ráírták a képre és ez az egész egy nagyon szép gesztus *-*
A végére egy újabb hír, ami nekem annyira nem pozitívum, de talán egy gonddal kevesebb lesz: rendeltem netről egy SweDENCare PlagueOff Animal fogápoló por nevű készítményt. nem volt egy olcsó dolog: 6100ft lesz szállítással együtt de remélhetőleg leszedi Hunor fogáról a nem kívánatos dolgokat. Nem tudom, hogy fogkő-e vagy csak plakk vagy mi a csuda de ez elvileg mindent leszed, mégpedig úgy, hogy a kajájába kell tenni, és amikor bejut a kutya szervezetébe a nyála fog tartalmazni lebontó baktériumokat. Alga van benne, egy csomó vitaminnal és 3-8 hét alatt 66%-os eredmény várható. Hát majd meglátjuk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése