2013. augusztus 18., vasárnap

Hunor úszni tanul??

Kétségbeesett fej :D


Nos nos nos most, hogy így nyár végén belevetettük magunkat a nyárba, igen megszaporodtak a blogbejegyzések ugye? Nos én csak örülök, hogy végre összejött pár dolog és nem csak otthon csücsülünk mert a kutyának valami baja van.
Első sorban: Hunor nikonos videója elindult "világ körüli" útjára. Az OAE oldalára Imrei Ferenc kitette és ezzel nagy népszerűségre tett szert a kis alkotásom.
Ami pedig a tegnapot illeti, hát mit ne mondjak elég jól sikerült. Először is, sikeresen megbeszéltük Dórival, hogy eljön Lüszikutyával a tározóhoz sétálni. Volt egy kis kavarodás de sikerült megejteni a sétát. Először levitettem magam a faluba, a Tamáshoz, hogy amíg nem jön a dóri a Hunor egy picit kölökkutyázzon. Hát nem nagyon tudott a picikkel mit kezdeni. Játszott volna, de túl picinek találta őket, amikor ők szagolgatták két métert arrébb ugrott, amikor a picik nem figyeltek, akkor ő szaglászott. Közös képet nem nagyon sikerült elfogadhatót készíteni XD.
Aztán jött a Dóri, Lüszike kicsit fél a kutyáktól, de csak húzódik, ha valaki nagyon nyomul rá. Ölbe megszagolta Lüszikét aztán már nem is nagyon foglalkozott vele, a picik meg megrohamozták a Cavaliert :D Aztán a 40 fokban elindultunk mert én olyan okos vagyok :D. Mindenesetre 10 méterenként belementek a folyóba a kutyákok, Hunor is minden fenttartás nélkül...bár olykor a bokájáig sem ért. Aztán elértünk egy 15 perces sétával a tározóhoz. Dia bele, Hunor bele, Lüszi bele, Dóri a fotós :D Hunor olyan fejeket vágott, hogy az valami hihetetlen, de nem úszott, maximum két mellső láb tempót. Azt is úgy, hogy már nem tudtam tovább csalogatni kajával / amiért még a fejét is egy picit belemerítette/ ezért megfogtam a mellkasánál és behúztam a mélyebb vízbe, de ő csak hagyta, hogy fogjam felhúzott lábakkal. Javíthatatlan....
Találkoztunk egy vizsuval aki pórázon volt, meg egy staffal  /azt hiszem/ aki tök jófej volt, és Hunor sem csinált ügyet abból, hogy a másik szabadon van, ő meg pórázon, bár elég hosszún.
Két gyerek is megrohamozott, Hunorral közös fotó is született. Aztán elindultunk visszafele mert elég sokat elszöszögtünk a fotózással is.
Azt meg majd kihagytam, hogy Lüszikét a Dóri le akarta fotózni egy hattyúval, Lüszike bement a vízbe, a hattyú jött felé fújva :D ééés csak akkor fordult vissza maikor a Hunor kinyitotta a száját és elkezdte ugatni. Megvédte a picit *-*
Amikor felértünk hozzánk a Totókáék egyáltalán nem ugattak a Lüszire, pedig ott ment el a kerítés mellett. Szóval tök jó fejek voltak.
Mondjuk a bogáncsokat kissé nehéz volt kibontani Lüszike szőréből de megoldottuk.
Eléggé gyors bejegyzés lett de inkább meséljenek a képek helyettem.


Búvárkutya...


Lüszi meg csak hozza és hozza a botjait :D

Hunorfej :D

Azért egy "nyihára" futotta

Rázza erre.....

Rázza arra....

Dönyülűűű *-*


még annál is dönyülűűűbb

Fülek O.o

Testőr :D

Big brother...


Amikor a fotózás elfajul :D

Engem nem nézni XD

Ellenfényes elvetemültfejes

Lüszike hozza az idei karácsonyfát :D



2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a fotók! Lüszike apportja meg kész beszarás!

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük, a Dóri érdeme :D Lüszit még utoljára meg akartuk fürdetni de csak ez a fa volt kéznél, szegényem alig bírta megfogni meg kihúzni :D

    VálaszTörlés