2013. szeptember 1., vasárnap

Túl az első napon

Sziasztok!
Nos Hunor lábadozik, tegnap elég bágyadt volt, egész nap feküdt, én meg mind végig a megfelelő kötözési módon törtem a fejem.
Hunornak is jobb kedve lett, maikor gyakoroltam vele egy kicsit, el is feledkezett arról, hogy viszket a nyaka, sőt, később a fájdalomcsillapító is jó szolgálatot tett neki, szóval egész jó kedvre derült nap végén.
Én is megkönnyebbültem, amikor megtaláltam a megfelelő kötözési módszert, amit még fejlesztgetni kell egy kicsit, de elég tartós volt, ugyanis egész éjjel a helyén maradt, fél éjjel kint is aludt már a kutya, mert éjjeli pisilde után nem akart bejönni már. Én mondjuk azért aggódtak, mert még csak a második prototípus kötözés volt rajta de nyolcig-kilencig kibírta előző este kilenctől. A gézlap kicsit elmászik, amit máma megpróbáltam orvosolni de a lényeg h védve van a külső behatásoktól, a hátsó lába pedig zokniba bujtatva.
Ma már nem is fáj neki annyira, egy picit viszketett, de jobb a kedve, és a kalapom tenném rá, hogy egyik helyen már össze is forrt.
Majd meglátjuk hogyan alakulunk.




2 megjegyzés: