2013. augusztus 17., szombat

Egyebek vegyesen

Ez amolyan össze-vissza-keresztbe-hosszába bejegyzés lesz. Lesz benne Hunor is, sőt egy csomó kép Hunorról, mert tegnap fotogáltam egy kis ötletgyűjtés után és elég jól sikerültek a felvételek, az átlagosak mellett.
Első sorban Totó híreink következnek: hiperaktív terrier gyermekünk megtanult VÉGRE kushadni. Eddig se neki se Hunornak egyszerűen nem sikerült megtanítanom a kushadjot. De most végre sikerült, mert rájöttem, ha sokat várok és nem adok ki neki semmilyen utasítást, előbb vagy utóbb, de inkább előbb leteszi a buksiját. Szóval ráklikkeltem és úgy két gyakorlás alatt levágta a dolgot, csak még vezényszó nincs bevezetve.
Továbbá, mivel kényszeresen el akarta lopni Hunor Happy Zoos nyeremény csomóját, ezért vettem a vásárlók éjszakáján neki egyet kintre. Nagyobb is mint a másik, de nem volt drága, meg szerintem jó sokáig fogja bírni. Egy darabig állandóan őrizte, azzal futkorászik a mai napig, de már lankadt a lelkesedés. Első nap még a házba is behozta, nehogy valaki el merje lopni. Minden esetre őt ugyan nem tudtam tegnap lekapni, de Hunort rajtakaptam amint rágja.


A tegnap előtti macskás mizéria miatt gondoltam megmutatom nektek Lukrécia Borgiát a szomszédban lévő macskát. Talált cica a testvérével együtt egy fáról szedték le. A testvére egy másik pincéhez költözött de ő maradt velünk. Nagyon értelmes tekintetű macsek, mintha tudna valamit, és nem csak a neve miatt magyarázzuk be. Úgy rá tud az emberre nézni. Arról nem is beszélve, hogy jön utánunk is. Lehet vele játszani, akkor igazi kis fekete párduc. Egy Hamvaska nevű cicával van nagyon jól el. Tiszta National Geographic Channel néha mait művelnek. Tegnap Lukrécia az ölembe mászott, befészkelte magát és elaludt, első alkalommal. Amikor kutya jön, kutyamentes övezetbe húzódik, illetve a Bundi már nem inzultálja, és ő is csak morog rá, és nem fedezékből. Mondjuk ezt Hunorral erősen kétlem, hogy meg tudnánk csinálni.

Kép hamarosan......

Végül pedig a képek. Hunor nagyon fotogén volt, és lelkes is ami a gyakorlást illeti. Eléggé pörgött magához képest, és na...fotós ember kutyája :D

Lopakodik ám :D


Koncentrál

Hát nem kushadj de megteszi mert ez a fej utánozhatatlan :D

Hülyefül nemtudomhány.0 :D


Félfülü :D



Kezd normálisan kinézni szemből is



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése